תקלות נפוצות במחשב שאפשר לפתור בלי טכנאי מחשבים

אנשים רבים נלחצים כאשר המסך פתאום מהבהב, פתאום המחשב משמיע רעשים מוזרים
אתם בלחץ, לא מבינים מה לעשות, וישר מתקשרים לטכנאי מחשבים שיגיע לתקן את המחשב, אבל לפעמים מרבית התקלות ניתנות לתיקון עצמי ללא כל עזרה מקצועית של טכנאי מחשבים, לפניכם מספר תקלות נפוצות במחשב שקורות לכל אחד מאתנו, אז רגע לפני שאתם מתקשרים לטכנאי, שווה לקרוא אולי התקלה כבר קרתה או תקרה לכם בעתיד במחשב שלכם.

המחשב איטי, לא מה שאתם חושבים – אנשים רבים מזמינים טכנאי מחשבים בגלל שהמחשב קצת איטי, מרבית הסיבות שהמחשב איטי היא לעתים בגלל בעיית חומרה (לדוגמא ווירוסים, ספאם שרץ במחשב וכדומה..) או שמדובר במחשב מלוכלך מאוד מבפנים (למי שלא ניקה את המחשב בפנים, מחכה הפתעה גדולה מאוד, הרבה מאוד אבק נכנס למחשב במהלך השנים)

איך פותרים את הבעיה?
מורידים תוכנת אנטי וירוס עדכנית על מנת לבדוק שלא קיימים במחשב וירוסים, קיימים? תוכנת האנטי וירוס תמחק את הווירוסים באופן אוטומטי, ההמלצה שלנו היא לתוכנת אנטי וירוס נוד 32, אשר מצוינת בטיפול בווירוסים ומאפשרת לכם להנות מ30 ימי התנסות ללא תשלום!.
אז ביצעתם ניקוי ווירוסים וזה עדיין לא פתר את הבעיה במחשב? פתחו את המחשב, באמצעות מברג פיליפס פשוט ניתן לעשות זאת, ונקו את האבק שיש בפנים באמצעות פן, שואב אבק או כל אמצעי אחר שיאפשר לכם להרחיק את האבק מן המחשב. עכשיו הבעיה סביר להניח נפתרה!

הווינדוס במחשב לא עולה – תקלה שיכולה לקרות לכולם, יום בהיר אחד אתם מדליקים את המחשב הוא נראה תקין ונדלק, אבל לא מצליח לפתוח את הווינדוס, זו ללא ספק התקלה הנפוצה ביותר, ואפשרויות התיקון שלה הם רבות ומגוונת

אז איך פותרים את הבעיה?
מיד כאשר המחשב נדלק לוחצים על כפתור הf8 מספר לחיצות עד שיפתח לכם מסך שיאפשר לכם לבחור כיצד להעלות את המחשב, במצב רגיל, או במצב בטוח (safe mode) אתם בוחרים את האפשרות של מצב בטוח וכעת המחשב אמור לעלות לכם באופן תקין, מה שעליכם לבצע כעת הוא תהליך שנקרא "שחזור המערכת" התהליך הוא מאוד פשוט. לוחצים על כפתור ה"התחל" ולאחר מכן בחיפוש מקלידים "שחזור המערכת" בוחרים תאריך שבו המחשב עלה בצורה תקינה ולוחצים על המשך בתהליך, לאחר מספר שניות המחשב יאתחל את עצמו, וזה אמור לפתור את התקלה ללא כל צורך לקרוא לטכנאי מחשבים שיתקן אותה

תקלות רבות מידי שנה נפתרות על ידי חיפוש עצמי של מקור התקלה באינטרנט. אנחנו ממליצים רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון ומתקשרים לטכנאי מחשבים שהוא מומחה בכל התקלות, לבדוק היטב באינטרנט, בפורומים, בגוגל, ובכל מקום בנוגע לתקלה שלכם, כידוע לכם יש הכול באינטרנט ועליכם בסך הכול לחפש את זה בצורה מדויקת ונכונה על מנת למצוא את הפתרון לתקלה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות