תרגום עברית לאנגלית של קורות חיים בעולמנו המודרני

תרגום עברית לאנגלית הוא תהליך אשר יכול להתבצע על ידי שכירת בן אדם פרטי (מתרגם עצמאי) או חברת תרגום אשר מרכז עיסוקה ושירותיה הם תרגום מסמכים, אלה לוקחים את קורות החיים ומתרגמים אותם במיומנות משפה א' לשפה ב', מעברית לאנגלית בדיוק רב.

תרגומם של קורות חיים לאנגלית יכול לסייע בחיפוש עבודה בחו"ל או בעבודה אשר דורשת ידע רב בשפה באנגלית.

עבודת התרגום

תרגום של קורות חיים תרגום עברית לאנגלית אינה עבודה קלה כלל והיא דורשת מאמצים רבים. היא אינה דורשת רק לתרגם את קורות החיים באופן מילולי אלא גם לקשר את תוכן קורות החיים בהתאם למושג המקורי כראוי, ללא שגיאות כתיב, עם פיסוק ודקדוק נכון. תרגום איכותי לאנגלית הינה עבודה הדורשת ניסיון רב של שנים בתרגום.

העבודה מתבצעת בכך שהלקוח שולח את קורות החיים הכתובים בעברית למתרגם שמתרגם אותם במסגרת זמן מוגבלת תמורת תשלום. יש לדעת שלפעמים תרגום לאנגלית אינו מספיק. (לדוגמא אם העבודה שאתה מנסה להתקבל אליה נמצאת בגרמניה מומלץ גם לתרגם את קורות החיים לגרמנית ולאו דווקא רק לאנגלית.)
התרגום המתקבל צריך להיות ברמה מקצועית ותוכנו צריך להתאים לציפיות החברה או העסק שאליו נשלחים קורות החיים (ישנו יחס גם לסלנג השפה וניביה הלשוניים). תרגום קורות חיים לאנגלית חייב להיעשות בצורה הקרובה ביותר לקורות חיים המקוריים. (לדוגמה, יש ביטויים שאינם קיימים באנגלית כמו "סייג לחכמה שתיקה". זהו ביטוי שאינו מופיע באנגלית כמו שהוא בעברית, ותרגומו הטוב ביותר צריך להישאר אמין למקור ולהעביר את אותה הכוונה).

הגדלת סיכויי הקבלה לעבודה על ידי תרגום קורות חיים מעברית לאנגלית

שכירת מתרגם מקצועי וטוב זה עסק לא קל. לפני בחירת המתרגם מומלץ לעשות ראיונות קצרים ולבחור בבן אדם בעל ניסיון עשיר ומקצועי בכל הקשור למשאבי אנוש. מתרגם טוב יבחר לעשות מחקר על המדינה אליה מיועדים קורות החיים ויבדוק את ניביה וביטוייה של מדינה זאת. השוק הגלובאלי מלא באנשים אשר מנסים להתקבל לעבודות (לאו דווקא רק בתחומים הכלכליים) וקורות החיים שלך מהווים את הרושם הראשוני שאתה עושה על החברה\העסק בו אתה מייחל לעבוד. בחירת מתרגם טוב מגדילה את הסיכוי שלך לקבלת העבודה.

תרגום קורות החיים כרשת ביטחון

גם אם אינך מייחל לעבוד בעבודה בחו"ל או בעבודה העוסקת באנגלית ברמה גבוהה, תרגום של קורות חייך מעברית לאנגלית חשוב למקרה שהזדמנות כזאת תצוץ. אף פעם לא מזיק שיש רשת ביטחון השומרת עלייך במקרה שתרצה לפרוץ מגבולות ישראל לעבודה מחוץ לארץ או בשל מעבר פתאומי של המשפחה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות