5 מאכלים שיחזקו לכם את מערכת החיסון – אתם הולכים להיות חזקים ובריאים יותר

כולנו רוצים גוף חזק יותר ובריא יותר ובזמן שיש כאלו שבוחרים באופציות של התרופות הכימיות ישנם אחרים שמבינים שאת כל הויטמינים, המינרלים והחיידקים החיוביים נוכל למצוא במזונות שאנחנו אוכלים כל יום או לפחות מכירים היטב. אותם מאכלים נמצאים סביבנו כל הזמן, המטרה היא להגדיל את הכמות של אותם המזונות ולהכניס מהם כמה שיותר לגופינו כדי לחזק את המערכת החיסונית וכפועל יוצא מכך להיות אנשים חזקים יותר ובריאים יותר. לפניכם רשימה של 5 מאכלים שיחזקו בצורה מצוינת את המערכת החיסונית שלכם ויבטיחו לכם שאת החורף הקרוב אתם הולכים לעבור בשלום.

שום:
אז נכון שהוא משאיר ריח ונכון שיש לו השפעה גדולה על הטעם בכל מאכל שנוסיף אותו אבל אם אתם רוצים להיות בריאים יותר השום הוא אולי המאכל הראשון שאתם צריכים להוסיף לתפריט שלכם. שלוש שיני שום ביום יסייעו לכם להילחם בחיידקים הרעים בגופכם, להפחית את הבקטריות בגופכם ובמידת הצורך אף ירפאו אתכם ממחלה שכבר החלה.

כורכום:
רובינו מכירים את הכורכום כתוספת הצהובה של האורז אבל האמת שניתן להוסיף אותו להרבה מאוד מאכלים אחרים ואף ליטול אותו כתוסף מזון. כמוסות כורכום יעילות מאוד בחיזוק המערכת החיסונית ובטיפול במחלות חורף שמגיעות לרובינו בחודשים שבין אוקטובר למרץ. הכורכום מורכב למעשה מחומר שנקרא כורכומין שהוא חומר נוגד חמצון ורבים מחשיבים אותו כיעיל כל כך שמכנים אותו האנטיביוטיקה של הטבע.

רימון:
אז נכון שראש השנה כבר מאחורינו אבל הרימון ידוע כמאכל המכיל נוגד חמצון ונוגד דלקות וכפועל יוצא מכך מגן עלינו מפני חיידקים שעלולים לחדור לגופינו ולהחליש את המערכת החיסונית שלנו. בנוסף לחיזוק המערכת החיסונית הרימון גם ידוע בהאטת קצב הזדקנות ואף יעיל במלחמה נגד מלחמות קשות כמו סרטן. בניגוד למאכלים אחרים שמחזקים את המערכת החיסונית, הרימון פשוט טעים וניתן לאכול אותו כתוספת בסלט או במאכלים אחרים או פשוט ליהנות ממנו כנשנוש מול הטלוויזיה.

תפוז, קלמנטינה, תפוח:
וודאי שמתם לב שהפירות האלו מכילים ויטמין סי ולרשימה הנהדרת הזו ניתן להוסיף גם את הפפאיה, הקיווי, האננס, הלימון והגויאבה כיוון שגם הם עשירים בויטמין המצוין. תפוז, קלמנטינה ותפוח נגישים יותר יחסית לפירות האחרים וניתן ליהנות מהם בכל מקום ובכל מצב. מי שבכל זאת לא נהנה מהטעם הנהדר שלהם יכול לקבל את הויטימין סי בתור תוספי תזונה ולקבל עזרה רצינית במלחמה נגד החיידקים בגופינו שגורמים לנו להיות חולים בחורף.

ג'ינג'ר:
כן, כן אנחנו מדברים על דבר הזה שמגיע לצד הסושי שאתם כל כך אוהבים. לג'ינג'ר יש סגולות מצוינות והוא יעיל בעיקר נגד דלקות שמתפתחות בגוף ואף מסייע בשיכוך כאבים. בנוסף כמובן לתוספת לסושי ניתן ליהנות ממנו גם בתוסף לתבשילים אחרים או מרקים.

© 2017 טוב לדעת. All rights reserved.

אתר "טוב לדעת" מכיל טיפים, המלצות, עצות ומדריכים שטוב לדעת ושנכתבו ע"י הגולשים או ע"י מומחים בכל תחום.
חשוב לדעת: המידע המופיע באתר אינו תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים במצב שיש צורך בהתייעצות כזו.
כותבים נבחרים: GOODSTUFF