יתרונות של מוצרי פרסום

אנחנו מוקפים לוגואים של חברות שונות שחלקן אפילו לא מוכרים לנו, אבל הם מתנוססים לנגד עינינו על כל מוצר כמעט שאנחנו רואים נישא בידי אנשים ברחוב. זוהי אחת הדרכים לפרסם מוצרים ושירותים שונים שלא דרך האינטרנט או מודעות בעיתונות או בשלטי חוצות. המוצרים האלה כבר כל כך נפוצים שאנחנו ממש מחפשים אותם בעינינו ויודעים גם לדרג את טיב החברה ומוצריה על פי הדרך שבה היא מפרסמת לנו את עצמה. זוהי ההזדמנות לבדוק למה חברות כאלה בוחרות במוצרי פרסום ולמה יש לשיטה זו רק יתרונות עבורכם, כבעלי עסקים.

אם אתם רואים פתרון פרסום מסקרן ומעניין, ואומרים בדיוק כזה אני רוצה ! כנראה שאתם יודעים אילו מוצרי פרסום יכולים להזניק את העסק שלכם.

מהם היתרונות של מוצרי פרסום שונים?

  • תאריך תפוגה אין סופי – הדפסת מוצרי פרסום היא למעשה קמפיין אין סופי שאין לא תאריך תפוגה. המוצרים מחולקים על ידי העובדים שלכם והם ממשיכים להתקיים כל עוד המקבלים אותם ממשכים להשתמש בהם, רצוי גם מחוץ לבית. כל עוד הם ממשיכים לשאת אותם אתם עוד אנשים רואים את המוצרים והקמפיין שלכם ממשיך להתגלגל בחוצות ללא תוספת תשלום.
  • בניית מוניטין – מוצרי פרסום בונים את המוניטין שלכם כחברה נדיבה שאוהבת גם לצ'פר ומעריכה את עצמה עד כדי כך שהיא מוכנה להדפיס את הלוגו שלה בצורה כזאת. יש משהו מאוד נחמד בחלוקת מתנות ללקוחות קיימים או פוטנציאליים שגורם להם לחשוב עליכם כחברה נדיבה.
  • יוצרים באזז וסקרנות – אין לכם דרך טובה יותר להתחרות בבאזז שעושים ברשתות החברתיות מאשר הפצת מוצרי פרסום פיזיים. ברשת החברתית מדברים עלזה ואתם עושים. אם תצליחו לבחור במוצרי פרסום ממש מועילים ואטרקטיביים, באיכות מעולה ועם שפע דרכים יצירתיות להעביר את המסר שלכם זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי מכל מודעה בפייסבוק.
  • עלות מול תועלת – במוצרי פרסום שנושאים את הלוגו והמסרים שלכם אתם מקבלים את המקסימום של עלות מול תועלת. כאמור, התשלום הוא חד פעמי, הקמפיין עצמו נמשך כל עוד המוצר שלכם נמצא בשימוש ולכן מנציח את השם שלכם בתודעה של הלקוחות.
  • בחירה יצירתית של מוצר פרסום ממתגת אתכם טוב יותר – בחירה של מוצר יצירתי שיחולק במקום הנכון ברגע הנכון ימתג אתכם כעדכניים, קשובים לרחשי הקהל וגאוני פרסום.

תפריט נגישות