מדוע גידול הידרו הוא שיטת הגידול המועדפת בישראל לגידול קנאביס?

גלגלו את הגלובוס, תנו לו לעשות לפחות סיבוב הגון אחד ואז תעצרו אותו. עכשיו תעצמו עיניים ותשימו את האצבע שלכם על הגלובוס מבלי שאתם רואים היכן. מה יצא לכם? מקסיקו? אולי הולנד? גרמניה? רוסיה? איטליה? אקוודור? קרואטיה? קוסטה ריקה? לוס אנג'לס? אוסטרליה? ארמניה? בלגיה? ג'מייקה? אולי פרווגאי? או קולורדו? קנדה? – בכל המדינות האלו שמנינו כאן, ויש עוד מדינות רבות אחרות, מותר לצרוך קנאביס לצריכה אישית וקיימת מדיניות ברורה של אי הפללה של צרכני מריחואנה.

אבל אצלנו בישראל המצב שונה: אנחנו נמצאים היום במצב שעוד לא החליטו באופן סופי מה מעמדו של הקנאביס הרפואי בישראל. וזאת למרות אלפי מחקרים ועדויות שמדובר בצמח בעל סגולות רפואיות מן המעלה הראשונה.

ובכל זאת, אנשים בישראל צורכים "סמים קלים", כלומר מעשנים מריחואנה ומתפקדים בחברה. בעיני החוק הם אולי עבריינים, אבל בעינינו – לא. כדי להמנע מעסקאות סמים מפוקפקות שמתרחשות בדרך כלל בסמטאות אפילות עם סוחרים מפחידים, רבים מהישראלים בוחרים לגדל בעצמם את המריחואנה שהם צורכים, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות גידול הידרו ביתי.

גידול הידרו, גידול קנאביס רפואי

למה הישראלים מעדיפים לגדל מריחואנה בשיטה ההידרופונית?

יש כמה סיבות עיקריות לעובדה שחלק ניכר מצרכני המריחואנה הישראליים מעדיפים גידול הידרו ביתי של מריחואנה:

  • אפשר לגדל בשיטה זו בתוך הבית בדיסקרטיות, כך שהשכנים לא יראו וילשינו לרשויות החוק.
  • יתרה מכך, ניתן לגדל מריחואנה בתוך ארון סגור, חניה או מחסן, כך שגם אם גרים עם ההורים, הם לא חייבים לדעת על כך.
  • גידולים הידרופוניים מקצרים את משך הצמיחה. זו עובדה ידועה שבטכניקה זו היבולים מגיעים מהר יותר מגידולים "סטנדרטיים" באדמה, בחוץ, מאחר ואנחנו שולטים בכל תהליך ותנאי הגידול – מא' ועד ת'.
  • בגידולים "סטנדרטיים", באדמה, השורשים צריכים מקום רב לגדול ולהתפתח וכך גם הצמח – באוויר. אך בשיטה ההידרופונית אנחנו משקיעים יותר אנרגיה בגידול הצמח ופחות בהתפתחות השורשים, כך שלא דרוש לנו הרבה מקום להתפתחות הצמח. אפשר להסתפק בעציץ קטן או כד גידול ייעודי.
  • ויתרון לא פחות חשוב הוא שגידולי הידרו לא דורשים חקלאי בעל זכרון תקין. אם עובדים עם מערכת הידרו מתקדמת נהנים מאוטומציה של פעולות רבות כגון השקייה, דישון, אוורור, שליטה בחומציות וכו' – כך שגם אם שכחנו לעשות פעולה כלשהי, וסביר מאוד להניח שנשכח כי אנחנו סטלנים, היבול לא צפוי להנזק.

הדרך הטובה ביותר לגדל קנאביס היא באמצעות גידול הידרו

אם לומר את האמת אז לא רק ישראלים מעדיפים לגדל בשיטה ההידרופונית מריחואנה. גם מדינות שבהן יש לגליזציה או מדיניות של אי הפללה המשתמשים וגם הסוחרים מעדיפים לגדל מריחואנה בשיטת גידול הידרופוני. זו שיטה טובה ויעילה לא רק כי ניתן להסוות באמצעותה את עובדת הגידול, כי אם מאחר וזו שיטה טובה לכשעצמה לגידול צמחים, ולא רק לגידולי מריחואנה.

הידרופוניקה מאפשרת לנו ליהנות מיבול אחיד במספר רב של מחזורי גידול, היא מייתרת את הצורך בזמינות של אדמה, פוטרת אותנו מהתלות בריסוס ומעניקה לנו הזדמנות ליהנות מיבול אסתטי במיוחד.

גידול הידרו – תחביב שנשאר לתמיד

גידול הידרופוני יכול לשנות את העולם, לטובה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות