ניקוי ספות מקצועי: כל מה שצריך לדעת

הסלון שלכם הוא כנראה החדר שאתם הכי גאים בו בבית, ובצדק; השקעתם כל כך הרבה בבחירת הרהיטים והאלמנטים המשלימים, פלטת הצבעים והזוויות הנכונות בכדי ליצור את חלל המנוחה והמפגשים החברתיים המושלם. אבל מה לגבי הניקיון שלו? ניקוי ספות מקצועי הוא לצערנו הרב לא נושא שמרבים להקדיש לו תשומת לב, וחבל שכך, שכן ככל שהזמן עובר הספות שלנו צוברות לכלוכים ואבק והופכות לסכנה עבורנו. חשוב להבין שגם אם אתם טורחים ושוטפים את הסלון פעם בשבוע ואף שואבים אבק מהספה – זה לא מספיק בכדי להיחשב ניקיון מסיבי ויסודי.

 

איך עובד ניקוי ספות מקצועי?

 

רוב האנשים היו מעדיפים לחסוך לעצמם את הטרחה שבמציאת איש מקצוע שיגיע במיוחד בכדי לנקות את הספות שלהם, אבל ביננו? זו לחלוטין טעות חמורה. ניקוי ספות מקצועי הוא הרבה מעבר להתזת חומרי ניקוי והעברה של מטלית לחה, הוא עושה שימוש בחומרים מיוחדים שמטרתם לחטא לחלוטין את הספה ולהחזיר לה את הצבע המקורי. לפני שניגשים לעבודה, יש כמה דברי שיצטרך איש המקצוע לבדוק:

 

  • ממה עשויה הספה – ישנן ספות העשויות מבדים שונים, ספות העשויות מחומר דמוי עור וספות עשויות עור, ועוד. חומרי הגלם הם רבים ולכל אחד מהם שיטה המתאימה לניקוי יסודי. איש הקצוע יבחן קודם כל את הספות שברשותכם, יבין מאיזה חומר הן עשויות על מנת להתאים את השיטה והחומרים הנכונים.
  • סוג הכתמים והלכלוך – כל כתם דורש גישה שונה; אחדים עקשנים יותר מאחרים וזה ממש לא מספיק רק להעביר כמה מטליות לחות. איש מקצוע בעל עין שראתה דבר או שניים במהלך הקריירה, יידע להצביע בדיוק על סוג הכתם וכיצד לגשת אליו.
  • ניקוי ספות בשיטה הנכונה – בהתבסס על הבדיקות הנ"ל, כעת יוכלו אנשי המקצוע לבחור את חומרי הניקוי, שיטת הניקוי וכלי הניקוי המתאימים ביותר למשימה. בכדי לוודא שהבחירה שעשו היא הנכונה והמתאימה, ינסו אותה ראשית על שטח קטן מאוד ונסתר מהעין מהספה בכדי לראות איך החומר מגיב ואם אפשר להתקדם ולהשתמש בשיטה הזו על הספה כולה. בתוך זמן קצר, התוצאות תיראנה לעין ואתם תוכלו ליהנות מסלון כמו חדש!

 

איך בוחרים את מנקי הספות שלנו?

ישנו היצע גדול מאוד של מנקי ספות כיום בשוק, עד שנראה שמציאת איש המקצוע הטוב ביותר היא משימה לא פשוטה כלל. המטרה היא לבחור בחברה מנוסה ומקצועית, בעלת וותק וניסיון של שנים בתחום. חברת ניקיון ספות SOS Clean מזמינה אתכם לאפשר לנו להחזיר את הזוהר, היופי והריח החדש לסלון שלכם, עם שיטות מתקדמות ובטוחות לניקוי ספות מכל הסוגים. כל שעליכם לעשות זה רק ליצור קשר ולהזמין אותנו לראות בעצמנו את הסלון ואת רמת "הנזק", ולהשאיר לנו את כל השאר. ספות כמו חדשות – זו המומחיות שלנו!

 

 

 

 

תפריט נגישות