אביזרים לרכבים יוקרתיים – כל האפשרויות לשדרוג המכונית

אין כמעט בעל רכב שלא רוצה לשדרג את המכונית שלו, גם כדי להפוך את הנסיעה לבטוחה יותר, גם כדי ליהנות מחוויית נהיגה מוצלחת יותר וגם כדי להעלות את ערך הרכב. ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית שמשפיעה על החיים שלנו במגוון רחב של תחומים באה לידי ביטוי גם בתחום האביזרים לרכב, כך שישנן שלל אפשרויות, וגם כשעל הפרק רכב יוקרתי קיימות דרכים שונות לשפר אותו עוד יותר.

חיישני חנייה

אופציה אחת מתוך שלל האפשרויות של אביזרים לרכבים יוקרתיים היא חיישני חנייה. כדאי לזכור שרכב יוקרתי הוא גם רכב יקר ערך, וכל פגיעה קטנה בו עלולה לגרום לנזק של אלפי שקלים ואפילו עשרות אלפי שקלים. חיישני חנייה מצמצמים במידה משמעותית, עד לכמעט אפס, את הסיכון שתוך כדי חנייה ייגרם לרכב נזק, ועוד כדאי לדעת שהם מוצעים כיום ברמת גימור גבוהה ובהתאמה מלאה לצבעה המקורי של המכונית.

איך להפוך את הרכב לעוד יותר יפה?

חלק ניכר מתוך אותם אביזרים לרכבים יוקרתיים נועדו לשפר את המראה של המכונית ולהפוך אותה לעוד יותר נוצצת ומרשימה. בין האפשרויות הנפוצות ביותר: הפיכת חלונות המכונית לכהים (באמצעות טכנולוגיה שנקראת ננו), מדרכות צד, ספי אגזוז ושדרוג הגריל של המכונית.

תאורת לד

קטגוריה נוספת של אבזור לרכב יוקרתי היא תאורת לד. פנסי LED משדרגים את המכונית גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה פונקציונלית, שכן הם מבטיחים נראות מרבית כמו גם שדה ראייה רחב במיוחד לנהג בכל מצב. ניתן להתקין במכונית תאורת חזית על בסיס טכנולוגיית ה-Light Emitting Diode (ובראשי תיבות כמובן LED), תאורת דלת שכזו וכן תאורה פנימית.

ניווט יעיל ונוח

גם מערכות ניווט אונליין הם חלק מאותם אביזרים לרכבים יוקרתיים שהופכים כל נסיעה לנעימה יותר – כשאנחנו יודעים בוודאות איך להגיע למחוז חפצנו ובנוסף יודעים שגם אם יידרש שינוי במסלול הנסיעה עקב עומסי תנועה או סיבה אחרת יש לנו על מי לסמוך, אנחנו זוכים בשקט נפשי והראש פנוי להתרכז בנהיגה וליהנות מהדרך. מערכות ניווט אונליין כוללות מפות אשר מתעדכנות באופן שוטף, יכולת להפעיל אותן באמצעות קול כך שהידיים נשארות פנויות ומחשבים מתקדמים שמבצעים חישובים מורכבים של עומסי תנועה ויודעים איך להנחות אותנו אל הדרך הטובה ביותר עבורנו.

אפשרויות נוספות של אביזרים לרכבים יוקרתיים

אפשרויות נוספות של אביזרים לרכבי יוקרה הן מצלמת רוורס, מצלמה המתעדת את הנסיעה (DVR), פתרונות סלולר, מדיה אחורית, גלאי מכמונות ועוד.

תפריט נגישות