איך לרכוש שמלות ערב יוקרתית בלי להיכנס לחובות?

אם יש לך אירוע בקרוב, ויש שמלה של שאנל, דיור או כל בית עיצוב יוקרתי אחר שאת רוצה לרכוש אותה, בוודאי הדבר היחיד שגורם לך להתלבטות הוא תג המחיר. לרוב, העלות של שמלות ערב ממעצבים יוקרתיים יכולה לעמוד על כמה אלפי שקלים, ואפילו עשרות אלפי שקלים, וכמובן שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה לרכוש שמלה שכזו.

יחד עם זאת, אל תתייאשי, יכול להיות שתוכלי למצוא דרכים לרכוש את אותה שמלות ערב במחיר נוח יותר, או להגיע למצב בו את יכולה להרשות לעצמך לבצע את הרכישה. איך תעשי זאת? הנה כמה טיפים שיעזרו לך.

התכונני כמה שיותר זמן מראש

ככל שיהיה לך יותר זמן לפני האירוע, כך תוכלי לתכנן בצורה טובה יותר את הרכישה שלך ולנסות למצוא כמה שיותר דרכים לרכוש את השמלה במחיר הוגן או על פי היכולת הכלכלית שלך. לכן אל תמתיני לרגע האחרון. אם את יודעת על אירוע חשוב שעומד להתרחש בחייך, התחילי בחיפוש אחר השמלה מוקדם ככל האפשר, וכך יהיה לך מספיק זמן לבדוק אופציות לרכישה שלה.

רכישה מחו"ל

ברוב המקרים מחירן של שמלות ערב ממעצבים יוקרתיים הינם גבוהים הרבה יותר מאשר בחו"ל. תוסיפו למחיר הרגיל בחו"ל את עלויות היבוא, המיסים והעובדה שאין הרבה חנויות בארץ המציעות חנויות כאלו, ותקבלו מחיר שיכול לעמוד על כמה אלפי שקלים מעל למחיר המקורי של השמלה. לכן, אם את טסה לחופשה בחו"ל או שיש לך חברים או בני משפחה המגיעים למדינות שונות, בדקי מהי העלות של השמלה שם. ייתכן כי תוכלי למצוא אותה במחיר נמוך יותר שבו כן תוכלי לעמוד.

רכישה דרך האינטרנט

עוד אופציה להזמין שמלות ערב מחו"ל בעלויות זולות יותר הינה דרך האינטרנט. היום את יכולה למצוא חברות שילוח אחראיות ומקצועיות אשר יובילו את השמלה עד אלייך בתוך זמן קצר, ואם מחיר השמלה זול משמעותית מהמחיר בישראל, זה ללא ספק ישתלם לך.

אל תוותרי על מיקוח

למרות שמדובר בחנות יוקרתית, המיקוח יכול לעזור גם כאן, ולא כדאי לך לוותר עליו.

תפריט נגישות