איך מנקים בניינים משותפים?

אם אתם גרים בבניין משותף או עובדים בכזה, אתם בוודאי רוצים שהבניין יהיה מטופח וזאת כל מנת שתוכלו ליהנות מבניין נקי, מאיכות חיים כמו גם העלאת ערך הנכס. אז כיצד מנקים בניינים משותפים? כמה טיפים בהמשך.

מגייסים את דיירי הבניין – אם הבניין שלכם מוזנח ודרוש טיפוח וניקיון באופן בהול, חשוב לבצע בו מבצע ניקיון וטיפוח. ערכו ישיבת דיירים וגייסו את כל משפחות הבניין למטרת הניקיון. חלקו את העבודה בשטח הבניין, ודאגו כי כל משפחה תהיה אחראית על אזור אחר החל מניקוי חדרי המדרגות, ניקוי מעקות, מעליות, ניקוי הלובי, סידור החצר, סידור חדרי הזבל וטיפוח הגינה.

שומרים על ניקיון – שמרו על ניקיון בניין. את תזרקו בחדרי המדרגות בדלי סיגריות, פליירים שאינכם רוצים, וודאו כי אינכם מלכלכים את הרצפות בדרך לזריקת הזבל. הכינו פח ייעודי בכניסה לחדר המדרגות, שבו ניתן לזרוק פליירים סיגריות, והקפידו לסגור את שקיות הזבל באופן כפול כך שלא יטפטפו.

קובעים חוקי בניין – הנהיגו חוקים בבניין. החליטו כי בבניין שלכם שומרים על הסדר והניקיון תוך הקניית חוקים רלוונטיים. קבעו את החוקים יחד בישיבת דיירים, וודאו שכולם עומדים בהם.

תורניות – ארגנו תורניות ניקיון. אם אין לכם תקציב בוועד הבית שכירת מנקה בניינים על בסיס קבוע, תוכלו לבצע תורניות בניקוי חדרי המדרגות והבניין בין השכנים. החליטו על סבבים קבועים שבהם אתם מבצעים את התורניות בלי לפסוח על אף אחד. מי שאין ביכולותיו להגיע לתורנות – חשוב שישכור מנקה לימים בהם הוא צריך לנקות את הבניין.

עזרה של חברת ניקיון בתים אם יש לכם תקציב קבוע לניהול הבניין, תוכלו תמיד להשתמש בשירותים של חברות ניקיון בתים. חברות מסוג זה מספקות את כל השירותים שדורש לתחזוקת בניין החל מניקיון חדרי מדרגות, ניקיון לובי ומעליות, ניקיון מעקות, שיפוץ הבניין והצבע, פינוי פסולת, סידור חדרי האשפה, פוליש לרצפות, חיזוק הבניין, החל]פות דוודים ומערכות מים ועוד.

שירותי אחזקת בניין על ידי חברות ניקיון הם כאלה שעוזרים לכם לתחזק את הבניין ולחיות במקום נעים ונקי בכל זמן.

תפריט נגישות