איך מעצבים כרטיסי ביקור  – טיפים נבחרים

רוצים לדעת  איך מעצבים כרטיסי ביקור? זו תמיד אחת השאלות שעולות מרגע של פתיחת עסק חדש או אפילו השקת מוצר או שירות. כאמור, לכרטיסים האלו יש לא מעט משמעות ואם עושים אותם בצורה פזיזה או ללא תכנון מיוחד, זה עלול לקבל בדיוק את התוצאה ההפוכה. אז איך מייצרים תדמית נכונה? למה זה כל כך חשוב? על מנת שתוכלו להשאיר את הרושם הטוב ביותר באמצעות הכרטיס שלכם, הנה כמה מרכיבים שראוי שתיקחו בחשבון כבר במעמד הראשוני – כאמור ,מעמד העיצוב.

הקשר בין תדמית לבין צבעים

איך מעצבים כרטיסי ביקור? קודם כל, אל תשכחו את הצבע, כן, מה הצבע המתאים ביותר בכדי שזה יעביר את המסר הנכון? ביצירת התדמית הנכונה – זו שתשפיע נכון, חשוב ביותר  לקשר בין המסר לבין הצבע. כן, יש דבר כזה, לצורך העניין אם אתם מעבירים משהו שקשור בחדרי כושר או בריאות – אין ספק שהצבע הירוק ישחק תפקיד מושלם כאן. בסיכום חלק זה, שימוש נכון בצבע, יכול בהחלט להציג מותג מנצח באמצעות הכרטיס המתאים.

לשמור על מקוריות – עיצוב אחר לגמרי

מבין כל העיצובים הקיימים, כרטיס ביקור מקורי הוא המנצח. איך מעצבים כרטיסי ביקור ללא בידול? זו באמת שאלה טובה. זה כמעט בלתי אפשרי, בעידן בו קיימים לא מעט מתחרים ושירותים דומים, התפקיד שלכם לשמור על ייחודיות וכאן נכנס העיצוב והתכנון הראשוני של הכרטיס. רוצים להעביר את הרושם הנכון? זכרו, הרושם הראשוני הוא רושם שאסור לפספס ולכן, חשוב ביותר לקחת בחשבון את הבידול מבעוד מועד. זה קורה בהיבט הטכני, באופן היעיל של הדבר וכן במקוריות שהיא בלתי מתפשרת כאן.

בסיכום דבר, יש לקחת את הכרטיס ולנצל בו את כל מה שניתן בפרט ברגעים הראשונים – משיכת תשומת הלב שלא חוזרת. השגירים שלכם, זה הכרטיס ביקור שלכם ולכן, ראוי כי הם ייצגו אתכם או את המוצר/ שירות שלכם בצורה הנכונה ביותר. נאנו, מסייעים לכם להשיג את הרושם הטוב ביותר ולהפיק את כרטיסי הביקור הנכונים ביותר – כי על רושם ראשוני לא מתפשרים.

 

 

תפריט נגישות