היתרונות של דירה להשכרה בנתניה על פני ערים אחרות

בשנים האחרונות הפכה העיר נתניה מבוקשת ביותר ולא סתם. החופים המרהיבים המצויים סמוך לרגלי העיר, הקרבה לאזור המרכז, הפרוייקטים החדשים, תנופת הבנייה- כל אלה הפכו את העיר לבחירה של רבים. אנשים המעוניינים לגור קרוב למרכז במרחק של פחות מחצי שעה נסיעה מתל אביב מוצאים את עצמם מחפשים דירה בנתניה.

ניסוי פסיכולוגי הנערך על ידי מדענים באוניברסיטת אקסטר בחן את ההשלכות הבריאותיות שיש לשהייה ממושכת ליד הים. החוקרים גילו כי אין זה רק הרוגע של הים אלא שיפור משמעותי בבריאות. כולנו אמרנו לפעמים את המשפט: אני חייב לשבת ליד הים, אבל לפי החוקרים לא מדובר בקוריוז אלא בהשפעה משמעותית על איכות החיים. במסגרת הניסוי קיבלו הנבדקים תמונות של מגורים הכוללים  חוף ים והתבקשו לומר כמה היו מוכנים לשלם תמורת שהייה במקום- התוצאה וודאי לא מפתיעה- רבים היו מעוניינים לשלם לא מעט עבור שהייה ליד הים.  המחקר הזה רק מוכיח את הרצון של תושבים רבים לחפש דירה להשכרה בנתניה בהשוואה לאזורים אחרים.

 

בשנים האחרונות נתניה נהנית מיתרונות משמעותיים בהשוואה לערים אחרות

בשנים האחרונות ניתן לראות כי העיר נתניה נהנית מיתרונות משמעותיים בהשוואה לערים אחרות כמו ירושלים למשל. את התשובה ניתן לחלק למספר פרמטרים – מחירים נוחים, קרבה לתל אביב , חוף ים, חיי תרבות מפותחים, מערכת קליטה ורווחה הפועלת בעיר- אותן סיבות מהוות אישור לכך כי אוכלוסיות רבות מעדיפות להגיע ולהתגורר דווקא בנתניה.

לפרטים נוספים אודות דירה להשכרה בנתניה לחצו כאן.

 

לנתניה מגיעים גם עולים חדשים

מנתוני תיווך עולה כי לעיר נתניה מגיעים גם עולים חדשים ממקומות שונים כמו בריטניה המחפשים להתגורר סמוך לחוף הצפוני או הדרומי ורוכשים דירות בתקציב גבוה. מאידך, ישנם עולים המגיעים ממקומות אחרים אשר רוכשים דירות להשכרה בתקציב נמוך יותר.

 

אחד המוקדים המרכזיים בעיר הוא רצף הטיילות

אחד המוקדים המרכזיים בעיר נתניה המושך אליו תיירים רבים הוא רצף הטיילות המוגדר כרצף הארוך ביותר בישראל ונמתח על כ8 ק"מ.

איך למצוא את דירה להשכרה בנתניה

כיום בשל התפתחות האינטרנט ישנן לא מעט אפשרויות למציאת דירה בעיר נתניה. אחת האפשרויות היא חיפוש ברשת האינטרנט באמצעות הביטוי דירה להשכרה בנתניה. עם זאת ניתן לפנות ישירות לחברות הבנייה בעיר או למתווכים בעלי שם במטרה למצוא את הדירה המתאימה ביותר. כמובן שישנה השיטה הטובה והישנה- פה לאוזן. ההמלצה היא לאחד בין כל האפשרויות ולשוחח עם כמה שיותר אנשים. לסיכומו של דבר, הבחירה לגור בעיר נתניה אינה עניין של מה בכך- מדובר בעיר מתפתחת הכוללת יתרונות רבים.

 

תפריט נגישות