כך תדאגו לפעילות נכונה בדף העסקי שלכם

נחסוך לכם את ההקדמות המשעממות על כמה שהפייסבוק הוא גדול וכמה משתמשים יש בו ומדוע הוא פלטפורמה מדהימה לשיווק עסק. את זה אתם כבר יודעים וסביר להניח שאתם קוראים את המאמר הזה כי כבר יש לכם דף עסקי ואתם רוצים לדעת כיצד להגדיל בו את כמות העוקבים ואת המעורבות שלהם. בואו ניגש ישר לעניין ונתחיל לפרט על הדברים החשובים ועל איך לבנות פעילות  נכונה בדף העסקי שלכם.

סטייט אוף מיינד נכון הוא הצעד הראשון:

הדבר הראשון שאתם לארגן מבחינתכם הוא את המחשבות שלכם. לצערנו הרב מרבית בעלי העסקים פשוט חושבים שהם יפרסמו מוצרים, יעלו קמפיין ויאללה בלגן – יש לקוחות, יש כסף, נגדיל את הקמפיינים ונעשה עוד כסף. זה לא עובד ככה. רשת חברתית כשמה כן היא. אתם צריכים להיות מעורבים בצורה חברתית ונעימה יותר עם הגולשים האחרים, שסביר להניח שאת רובם המוחץ מעולם לא פגשתם פנים מול פנים ולא יצא להם להתרשם מכם. זה אומר שהם יצטרכו להתרשם מכם דרך הפרסומים שלכם, ההתנהגות שלכם בפייסבוק והפוסטים שתפרסמו בעמוד העסקי שלכם. אם תפרסמו רק מוצרים למכירה או תחשבו שבטיפים שאתם מחלקים אתם מדברים אל רובוטים בקטע של "יאללה הנה העליתי טיפ… הדף שלי פעיל העיקר שיש טיפ ביום" הרי שלא תגיעו לתוצאות ולא משנה כמה כסף תשקיעו.

בניית אסטרטגיית תוכן:

בשלב הבא יהיה עליכם לבנות אסטרטגיית תוכן חכמה. תכנית התוכן שלכם צריכה להתחשב גם בפרסום בפייסבוק וגם בגולשים שלכם. הכוונה היא שלהתחיל להפציץ עכשיו את העמוד העסקי שלכם ב10 סטטוסים ביום אם לפני כן לא הייתה בו פעילות כלל זה לא הדבר הכי חכם לעשות. מה שאתם כן יכולים לעשות זה לעדכן כמה סטטוסים ביום במשך שבוע-שבועיים, לבנות בסיס תוכן טוב בעמוד שלכם, שכאשר גולשים חדשים יגיעו הם יגללו בעמוד ויראו שיש פעילות.

בשלב הבא של אסטרטגיית התוכן שלכם תצטרכו להכין לו"ז הכנה ופרסום של התכנים בצורה מסודרת ועקבית ככל שניתן. כך למשל אם החלטתם שאתם יכולים לעמוד בפרסום של 2 סטטוסים בשבוע, קבעו ימים קבועים בהם תפרסמו את הסטטוסים (לדוגמה שני וחמישי). אם אתם יכולים להגיע למצב של לפחות סטטוס ביום זה יהיה נהדר וזה יהיה המינימום שתשאפו להגיע אליו.

הכנת התכנים – מי מכין ומי מתפעל?

בשלב הבא תאלצו להכין את התכנים בעצמכם או לשכור כותב תוכן או חברת פרסום שתכין את התכנים עבורכם. בכלל, אם יש לכם אפשרות לשלם לחברת פרסום או איש מקצוע שינהל את העמוד העסקי שלכם עבורכם זה יכול להשתלם לכם בטווח הארוך. כך תוכלו להתעסק בעבודה ובדברים שאתם טובים בהם ולתת לאיש המקצוע להכין ולפרסם עבורכם את התכנים ולהפנות אליכם את הלקוחות בעת שיבוצעו פניות.

סוגי סטטוסים שכדאי לשלב:

  • סטטוס טיפ/מאמר המספקים תוכן בעל ערך לגולש.
  • תקציר + קישור לכתבה חיצונית שהעליתם לאתר שלכם או לאתר אחר ברשת.
  • סטטוס פעילות – חידה או כל דבר אחר שתרצו להפעיל אתו את הגולשים שלכם ולחלק להם פרסים.
  • סטטוס מתנה – חלקו מוצר דיגיטלי שלכם/שובר הנחה או כל דבר אחר במתנה וקשרו כמובן אל עמוד נחיתה שבו הם יצטרכו להירשם לתפוצה כדי לקבל את המתנה.
  • סטטוס מכירתי – לשלב כמובן גם סטטוסים המוכרים מוצרים ושירותים שלכם ומציגים את היתרונות שלהם וכיצד הם יעזרו ללקוחות וכו'.

קידום העמוד העסקי יכול להיעשות בכמה דרכים אולם המומלצת והמהירה ביותר היא באמצעות פרסום ממומן. השתמשו במערכת הפרסום של פייסבוק לקדם את העמוד העסקי שלכם ולסווג את הפרסום לקהל יעד ממוקד ככל האפשר. אל תשתמשו בכפתורי הפרסום המהירים הנמצאים בתוך העמוד כיוון שלאלה סינון פחות קפדני ועל כן יגזלו מכם יותר כסף.

הכתבה הופקה ונכתבה על ידי צוות עורכי התוכן של אפ וורלד – מגזין לפרסום באינטרנט.

תפריט נגישות