כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים בגדים לכלבים שלכם

אילו היו מספרים לכם על מגוון רחב של אפשרויות ביגוד לכלבים לפני מספר שנים, סביר להניח שהייתם חושבים שמדובר בתחילתה של בדיחה משעשעת. אך בשנים האחרונות הבדיחה הפכה מציאות של ממש. כיום ישנם לא מעט סוגי בגדים לכלבים שתוכלו להתאים במיוחד עבור הכלב שלכם. אז הנה לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את הבגד הטוב והמתאים ביותר לכלב שלכם.

כך תדעו לבחור נכון

הטיפ הראשון שחשוב מאוד שתיישמו על מנת להצליח לבחור נכון מבין כלל אפשרויות הבגדים הקיימות עבור הכלב שלכם, הוא הכרת הכלב שלכם על כלל צרכיו. רכישה של ביגוד לכלב שלא מכירים עלולה להתברר מהר מאוד כלא מתאימה, נוחה או מותאמת לגודלו הפיזי. הכרת הכלב וצרכיו האישיים יאפשרו לכם למקד את בחירתכם בביגוד הרלוונטי ביותר עבורו.

הכירו את הכלב טרם הבחירה – גודלו הפיזי והעדפותיו האישיות

חשוב להכיר את הכלב הן מבחינת ממדיו הפיזיים במטרה להצליח לבחור את הגודל המתאים, והן מבחינת העדפותיו האישיות. ישנם כלבים רבים שלא מסוגלים ליהנות או אף להשלים עם לבישת סוגי בגדים מסויימים הגורמים להם תחושות גירוי או אי נוחות. הכרת כלל צרכיו של הכלב תאפשר לכם להגיע למעמד הרכישה כאשר אתם יודעים להתמקד לגודל ספציפי וכן לסוג בד מועדף.

הכירו את כלל הדגמים הקיימים כיום

הטיפ השני אליו חשוב להתייחס בכובד ראש טרם בחירת הביגוד הטוב ביותר עבור הכלב שלהם, הוא הכרת כלל האפשרויות הקיימות כיום של בגדים לכלבים. כפי שציינו לעיל, כיום יש לא מעט סגנונות שונים של ביגוד כלבים. ההבדלים בין הסגנונות השונים באים לידי ביטוי בצבע הבגד, בסוג הבד של הבגד, בגודלו הפיזי ועוד.

ביגוד חורף לעומת ביגוד קיץ

ישנם כלבים המעדיפים בגדים גדולים ורחבים בעוד אחרים מעדיפים בגדים צמודים וקטנים ככל הניתן. לשם כך חשוב שתכירו את צרכיו האישיים של הכלב שלכם וכן את כלל הדגמים הקיימים במטרה להצליח ליצור התאמה מושלמת. מעבר לשינויים שצוינו מעלה בין סוגי הביגוד השונים, חשוב לדעת שיש בגדים המיועדים לעונת הקיץ וכן בגדים המיועדים לעונת החורף, ממש כמו אצל בני האדם.

בגדים מעוצבים ואופנתיים לבחירה

הבגדים הקיציים על פי רוב יהיו מאווררים וקלילים הרבה יותר בעוד הבגדים החורפיים יהיו מצוידים בשכבה עבה של סוגי בד שונים במטרה להבטיח חמימות לכלב שלכם גם בימי החורף הקרים ביותר. כך או כך, חשוב לוודא שאתם בוחרים נכון את בגדי הקיץ בעונת הקיץ ואת בגדי החורף בעונת החורף.

הביגוד לכלבים אינו מיועד אך ורק לשם נוחות או חימום בימי החורף הקרים, אלא גם לשם אופנתיות הכלב. על כן ניתן למצוא מגוון עשיר של דגמים הכוללים הדפסים שונים בכמות גדולה של צבעים לבחירה. כל שנותר לכם הוא לבחור נכון ולהבטיח שילוב של נוחות וסטייל לכלב שלכם.

תפריט נגישות