למה ללמוד שחייה?

הקיץ מגיע וכולם רק רוצים ללכת לשפת הים או לברכה. אלו הן הפעילויות הכי כיפיות בקיץ; כאשר הטמפרטורות גבוהות כולם רוצים לקפוץ למים הצוננים, לשחות ולשחק. שחייה היא פעילות מהנה לבני כל הגילים, מבוגרים וילדים. אבל כאן בדיוק מתחילה הבעיה, אתם אינכם יודעים לשחות וממש מתביישים להגיע אל הברכה. אם כבר יצאתם לברכה או לים, אתם לא מעזים לעשות משהו מעבר לטבילת הרגליים במים. אתם מרגישים כמה שזה נעים אבל פשוט מפחדים לקפוץ למים מכיוון שאינכם יודעים לשחות. הידעתם שבעזרת קורב שחייה של כמה מפגשים תוכלו ללמוד לשחות. לימודי שחייה מתאימים לכל הגילים ואם תרשמו עכשיו, הקיץ הקרוב יראה אחרת.

מלבד הכיף הגדול שבדבר לשחייה ישנם עוד יתרונות נוספים. אל תשכחו שמדובר בפעילות גופנית חשובה המסייעת לכם לשרוף קלוריות רבות ולשמור על הכושר. השחייה מפעילה את שרירי הגוף, מפתחת סיבולת לב ריאה ושורפת הרבה מאוד קלוריות. בלימודי שחייה תלמדו את הטכניקה הנכונה אשר תאפשר לכם לבצע את התנועות בצורה הנכונה, לשנום בתזמון הנכון וליהנות מפעילות גופנית זו. לימודי שחייה בדרך כלל מתחילים מלימודי שחיית חזה; סגנון שחייה זה מפעיל את שרירי הרגליים והאגן, שרירי החזה והידיים ועוד קבוצות שרירים נוספות. זהו פשוט אימון מעולה לכל שרירי הגוף.

אבל השחייה היא לא רק פעילות גופנית, הקניית כישורי השחייה תורמת רבות לביטחון העצמי. זה נכון לגבי מבוגרים ולגבי ילדים. כאשר הילדים לומדים לשחות הם מרגישים ביטחון רב, ביטחון אותו בונים בהדרגה. אותו הביטחון משפיע גם על תחומים אחרים בחיים ומסייע לגדל ילדים בריאים, גם בגוף וגם בנפש. אותו הדבר נכון לגבי המבוגרים – לימודי שחייה יכולים להביא מבוגר אשר לא יודע לשחות וחושב ״שחייה זה לא בשבילי״ למצב שתוך כמה שיעורים הוא כבר שוחה בחופשיות במים, דבר המעצים את הביטחון העצמי וגורם לכולנו להבין שהשמיים הם הגבול.

אין גיל ללימודי שחייה, רק צריך לקבל את ההחלטה. אל תדחו את זה למחר הירשמו עכשיו ללימודי שחייה ובקיץ הקרוב תוכלו לשחות בחופשיות בים או בברכה.

תפריט נגישות