מי רוצה ג'קוזי מתנפח?

אחת הבעיות הגדולות של כל חובבי הג'קוזי זה, שהם לא יודעים איפה לשים אותו. כלומר, יש להם אמבטיה ללא ג'קוזי כבר בבית, ואיך שמגיע הקיץ הם חולמים לטבול באיזה ג'קוזי והנה הם שמעו שיש מוצר חדש- ג'קוזי מתנפח ואיך לומר זאת- הם הולכים להגשים את החלום. מכיוון שמדובר בג'קוזי מתנפח הם יכולים לקפל אותו אחרי השימוש ולהניח אותו בצד, ובינתיים להציב אותו על הגג הפרטי שלהם או בחצר וליהנות ממנו.

ג'קוזי מתנפח מצליח לערבל את המים באמצעות פילטרים ויש לו משאבה אשר מנפחת אותו. זה די דומה לבריכות של הילדים, שעד לא מנפחים אותן, לא מבינים את הכיף שאפשר לעשות בתוכן ביום חם, כשכל מה שרוצים זה פשוט להיות בתוך מים. אין כמו הפינוק הזה אם המים חמימים או קרים, זה פשוט הנאה מאוד גדולה.

 

טבילה בג'קוזי – בריאות לנשמה

 

רבות דובר על היתרונות של שהייה בתוך ג'קוזי מתנפח בהקשר הבריאותי, אבל מסתבר שיש לו גם תרומה גדולה מאוד מבחינה רגשית. תארו לעצמכם שאתם לא מצליחים לישון ויש לכם נדודי שינה. מה יותר מרגיע מלטבול במים. עכשיו האמת היא שלעשות את זה בתוך האמבטיה בבית, זה לא מספיק כיף, אבל לעשות את זה בתוך ג'קוזי על הגג או בגינה, זה כבר מרגיש אחרת. טבילה בתוך מים חמימים מרגיעה מאוד את הנשמה, תורמת לאיזון ומעניקה שלווה. הרבה מאוד אנשים שסובלים מבעיות שינה, כבר רכשו ג'קוזי והציבו אותו על הגג או בחצר והם מעידים כי זה עושה את העבודה הרבה יותר מכל כדורי השינה המיותרים.

 

מנפחים ונהנים- ג'קוזי מתנפח

 

יש סוגים שונים של ג'קוזי מתנפח כאשר הקטן ביותר שבהם הוא של 650 ליטר ואחר כך זה גם עובר את ה-1000 ליטר. ויש כל מיני פינוקים מסביב, שגורמים לטבילה בג'קוזי להיראות כמו טקס מפנק והאמת היא שזה בדיוק כך. יש ספסל מתנפח לישיבה, חומרים שונים אשר יוצרים מים צלולים. מתקן כוסות שאפשר לתלות על ג'קוזי מתנפח, משענות ראש, כריות ועוד. יחד עם כל האבזור שמסביב מדובר בלא פחות מחוויה של ממש לגוף ולנשמה. רבע שעה בג'קוזי ואתם מסודרים מכל הבחינות. גם מרגיע, גם משחרר שרירים תפוסים וגם מכין אתכם לשינה נעימה.

ידוע כי שהות במים מקלה על כאבים, דלקות פרקים. משחררת מתחים ולחצים ותורמת לשחרור מוחלט של הגוף והנפש באיזון מושלם.

 

לחצו כאן למידע נוסף אודות ג'קוזי מתנפח

תפריט נגישות