עלות ניתוח אף יכולה להשתנות?

ניתוחים אסתטיים הם דבר שאינו זול אבל בהחלט מבצעים בו אנשים רבים את ההשקעה הכספית מתוך הצרכים האישיים של כל אדם להיראות הכי טוב שניתן ולהגשים חלום שקשור אל המראה החיצוני שנים רבות. אם פעם הייתה הססנות לגבי ביצוע של הליכים כירורגיים שקשורים אל עולם האסתטיקה, הרי שכיום יותר ויותר אנשים מוצאים לנכון לשכב על שולחן המנתחים לאחר שקצה סבלנותם מלקום מידי בוקר ולהביט במראה שאינה מחזירה את ההשתקפות עליה חלמו כל הזמן הזה. האם עלות ניתוח אף מצדיקה את המחיר ואת הזמן הנדרש עבור התאוששות? המשיכו לקרוא ותדעו יותר על המחיר של ניתוח אלקטיבי שהינו פופולארי אצל אנשים בשכבות האוכלוסייה השונות.

עלות אל מול תועלת

לא כולנו נולדנו עם כישרון מטורף כמו של ברברה סטרייסנד אשר יכולה להרשות לעצמה להתהלך עם אף בעל גיבנת מפוארת ללא כל בעיה, הרי היא דיווה אמיתית שאף אדם לא יכול לומר לה דבר אחר לגבי המראה שלה ועם כל כך הרבה אהבה מצד המעריצים וכמות גדולה מאוד של כסף בחשבון הבנק, מי יכול להרגיש לא מסופק? לא מעט אנשים רוצים לפרוץ אל התודעה של הציבור וחוששים כי למראה שלהם ישנה השלכה רבה על כל הדלתות שייפתחו או ייסגרו בפניהם ולכן הם מבצעים השקעה על ידי ביצוע של ניתוח אף כאשר הם מנמקים את עלות ניתוח אף בתור כזאת שתמנף את ההצלחה העתידה לבוא, זו שתחזיר את כל ההשקעה הכספית הראשונית ואף יותר מכך.

עלות ניתוח אף שבהחלט ניתנת לכיווץ

נכון, מדובר בניתוח בהרדמה מלאה וחשוב לבדוק היטב את הניסיון וההמלצות של האדם שיבצע את הפרוצדורה, אולם במקרים רבים ניתן לקבל הצעה מאוד מפתה על ידי קופות החולים או ביטוח רפואי שקיים דרך העבודה ובכך לקבל עלות ניתוח אף נמוכה בצורה שפשוט חוסכת כסף יקר בכל מקרה אחר של ניתוח אלקטיבי פרטי. כדאי מאוד לבדוק את כל ביטוחי הבריאות אשר קיימים אצלכם על מנת לוודא מעל לכל ספק כי אתם מקבלים את המחיר המשתלם ביותר עבור ניתוח האף שאתם מתעתדים לבצע. העלות הממוצעת עבור ניתוחי אף בארץ עומדת בין 6000 ₪ בצורה מינימלית ועד ל -17.000 ₪ לניתוחים היקרים יותר, לכן תמיד כדאי לבחון בצורה מעמיקה את האלטרנטיבות כדי לחתוך במחיר לפני שחותכים בבשר.

תפריט נגישות