פייסבוק הינה הרשת החברתית הפופולארית ביותר בעולם. המשתמשים בפייסבוק מתחילים מילדים קטנים עד לאנשים מבוגרים, דוברי כל השפות. מכאן יוצא שפייסבוק היא דרך נהדרת לשיווק ופרסום. באמצעות למידה של המשתמש פייסבוק מציעה שירותים ועסקים שונים. מכאן, שפרסום בפייסבוק מתאים לכל העסקים, גדולים עד קטנים.
עמוד בפייסבוק – שמירה על הלקוחות הקיימים
הקמת עמוד לעסק שלכם הוא הדרך המוצלחת ביותר לשמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים שלכם. באמצעות פרסום בפייסבוק של אירועים שונים המתקיימים אצלכם בחנות או במסעדה, למשל. פרסום מבצעים ושיתוף תמונות מההתנהלות היום יומית, כל זה מעניק ללקוח הרגשה שהוא חלק מכם. ההרגשה הזו יוצרת מערכת של אמונה ביניכם ובין הלקוח, מה שיגביר את ההכנסות שלכם. לעסקים קטנים, כדוגמת בתי קפה שכונתיים ומכולות שכונתיות, הקמת עמוד בפייסבוק תורמת רבות לפרסום ושיווק. בתי קפה שכונתיים שעורכים אירועים מיוחדים משתפים אותם בפייסבוק וכך מודיעים לקהל לקוחותיהם על האירוע. הם יוכלו לראות מי עוד מתכוון להגיע, מה השעות של האירוע, ויוכלו להגיב על האירוע. נמצא שהלקוחות שמרגישים חלק מהמשפחה שלכם, יהיו הלקוחות האמינים ביותר ויהיו אלו שיישארו אתכם לאורך זמן רב. כך נוצרת מערכת שיכולה לקרב בין בעלי העסק ללקוחות שלו. פרסום בפייסבוק דרך עמוד בפייסבוק הוכיח את עצמו מספר רב של פעמים בשמירה על קשר ישיר בין הבעלים ללקוחות.
פרסום בפייסבוק דרך מודעות ממומנות
על מנת למשוך קהל נוסף שלא מכיר כבר את העסק שלכם, תוכלו לבחור בפרסום בפייסבוק באופן ממומן. כלומר, תוכלו לשלם תמורת פרסום בפייסבוק של מודעות אצל הגולשים השונים. תוכלו גם לשלם תמורת פרסום פוסטים אצל המשתמשים באופן שיגיע אל עיניהם. לא כל פוסט שתפרסמו בהכרח כל משתמש יראה, וכך, באמצעות מימון פוסטים תוכלו להגדיל את הגולשים שיתקלו בפוסט. פרסום בפייסבוק הוא בהכרח כלי שיווקי ופרסומי שרבים נוטים להשתמש בו, והוא השקעה שמניבה תוצאות חיוביות ביותר. לא סתם לרוב העסקים היום יש עמודים בפייסבוק אותם הם מעדכנים באופן שוטף, ומזמינים את הלקוחות הקיימים והחדשים להיכנס אל העמוד שלהם ולהתעדכן במתרחש.