לאילו גילאים מתאימה רופאת שיניים לילדים?

מחפשים רופאת שיניים לילדים שלכם? רוצים לדעת האם הילדים בכלל צריכים רופאת שיניים לילדים או שעליהם לפנות אל מרפאת שיניים המיועדת בעיקר למבוגרים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

קודם כל, חשוב לציין כי למצוא רופאת שיניים לילדים היום זה לא בעיה. אתם יכולים למצוא רופאות כאלו בכל עיר ועיר, ולכן חשוב מאוד לבדוק היטב את הרופאה בה אתם עומדים לבחור ולוודא כי היא מתאימה לילדים שלכם והם ירגישו נעים ונוח כאשר היא תטפל בהם.

לכן, בעת בחירה של רופאת שיניים לילדים חשוב לבדוק לא רק את המקצועיות שלה או את הידע שלה, אלא גם את יחסי האנוש שלה ואת הניסיון שלה בעבודה עם ילדים.

עד גיל 18

כיום רוב רופאות השיניים המתמחות בילדים מקבלות ילדים עד גיל 18, ולרוב הטיפולים אצלן לילדים בגילאים הללו גם מסובסדים על ידי קופת החולים. כאמור, אחד היתרונות המהותיים ברופאות שכאלו הוא הגישה שלהן. רופאה כזו יודעת טוב יותר כיצד לגשת אל הילדים, כיצד להרגיע את החששות שלהם לפני הטיפול בשיניים וכיצד לאפשר להם ליהנות מהשהות במרפאה ולחזור אליה בפעם הבאה ללא כל בעיה.

לכן חשוב מאוד לבחור רופאה באזור המגורים שלכם אשר אצלה תבצעו את טיפולי השיניים לילדים שלכם באופן קבוע וכך תוכלו להיות בטוחים בכך שאתם יכולים לסמוך עליה והיא יכולה לבצע את הטיפול בילדים שלכם על הצד הטוב ביותר.

רופא אורתודנט לילדים

אם הילדים שלכם זקוקים לטיפול יישור שיניים, עליכם לבחור רופא אורתודנט אשר מתמחה בעבודה עם ילדים. רופא שכזה יוכל לבצע את הטיפול בהם בצורה הטובה ביותר ושוב – להגיע עם גישה נכונה אשר תגרום לה לשתף פעולה עם הטיפול וליהנות מכל פעם בה הם יגיעו אליו לטיפול.

חשוב לציין כי ישנן מרפאות שיניים לילדים בהן תמצאו גם רופאת שיניים לילדים כללית, וגם אורתודנט, ולכן לפני שאתם בוחרים במרפאה כזו חשוב לבדוק את שניהם בכדי לוודא ששניהם מתאימים לילדים שלכם באופן הטוב ביותר.

כמה זה עולה?

כיום כמעט כל המבוטחים בתכניות הביטוח המשלימות של קופות החולים זכאיים לטיפולי שיניים חינם או בסבסוד עד גיל 18, כאשר גובה ההנחה נקבע על ידי המדיניות של קופת החולים והפוליסה בה אתם מבוטחים. אצל ילדים העלות של טיפולי שיניים יכולה להיות גבוהה מאוד ולכן חשוב מאוד לבדוק את הנושא הזה לפני שאתם עוברים להיות חברים בקופת חולים כזו או אחרת.

תפריט נגישות