רעיונות קסומים לחתונה בטבע

בשנים האחרונות, המגמה בקרב זוגות רבים המתכננים חתונה היא לצאת מאולמי החתונות וגני האירועים, אל חתונה המתקיימת בטבע תחת כיפת השמיים, כאשר קישוטי החתונה הם העצים והעלים, התפאורה היא הכוכבים, והאוורר היא הרוח שמחבקת את הזוג ואת האורחים שהגיעו לשמוח ולחגוג עימם את שמחתם.

חתונה בטבע היא אלמנט נפלא שיכול להתקיים בים, בהר, בן הכרמים, ביער או בכל מקום שהזוג המאושר מחליט כי הוא מקום ייחודי עבורם. אז אילו רעיונות קסומים ישנם לחתונה בטבע? קבלו מספר רעיונות ייחודיים.

אוהל אינדיאני לחתן ולכלה – כאשר מתכננים חתונה בטבע, לא ממש יודעים היכן החתן והכלה מתכוונים להתארגן. אוהל טיפי לחתונה ביער הוא רעיון נפלא והוא משמש אלמנט עיצובי מושלם. בנו אוהל אינדיאני הלוא הוא הטיפי לחתונה מושלמת ביער, ותוכלו להפוך את החתונה שלכם לייחודית ומדהימה. בין העצים ניתן לתלות קישוטים של לבבות, וקיופידונים קטנים מנייר , ותוכלו להפוך את היער למקום ייחודי לאוהבים.

בלונים לבנים לחתונה בים – חתונה בים היא חתונה מלאת אווירה וייחודית. כאשר אנו מתחתנים בים אנו רוצים לתחום לנו קטע חוף שיהיה רק לנו וחברים. את קטע החוף ניתן לתחום על ידי בלוני הליום לבנים וגדולים שיאפשרו אווירה מדהימה, וגם פרטיות. על השולחנות ניתן לפזר צדפים, ואת הדרך לחופה ניתן להאיר בפנסים סיניים מרהיבים.

שולחנות ארוכים מקושטים בין הכרמים – אירוע בין הכרמים הוא אירוע אינטימי למשפחה וחברים. חתונה מסוג זה מזכירה אירוע משפחתי חגיגי בטוסקנה, עם יין משובח, אוכל טוב שירים וריקודים. לחתונה מסוג זה התאימו שולחנות ארוכים עורכים בכל טוב עם מפות משובצות, פרחים אביביים צהובים, סגולים, אדומים וירוקים, צלחות חגיגיות ויינות משובחים.

מחצלות במדברחתונה מדברית היא חתונה אשר מצד אחד מביאה את הפשטות לאירוע אך מצד שני היא חתונה מלכותית ורומנטית מאין כמוה! לחתונה מסוג זה ארגנו מחצלות, ומקומות ישיבה קרובים אל האדמה. חתונה מדברית היא חתונה ישראלי אמתית, עם שופרות וקולות מדבר. את החופה ניתן לקיים אל נופיה של ארץ ישראל האמתית, אכן זוהי חתונה רוחנית בעלת משמעותיות נהדרות.

לסיכום נאמר כי חתונה בטבע היא בחירה נפלאה, ארגנו את החתונה בקפידה, דאגו לחשמל, אישורים מתאימים, תאורה והגברה. עם זאת, זכרו כי הטבע אירח אתכם באהבה, ולכן יש לכבות כל מקור אש, לאסוף את האשפה ולהוקיר לטבע תודה.

 

תפריט נגישות