קידום בפייסבוק מתייחס לתהליך השימוש בפרסום בתשלום בפייסבוק כדי להגיע לקהל גדול יותר ולקדם עסק, מוצר או שירות- כל הפרטים בכתבה הבאה.
מהו קידום בפייסבוק?
פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות פרסום, כולל פוסטים ממומנים, מודעות בפיד החדשות ומודעות בעמודה הימנית של גרסת שולחן העבודה של פייסבוק. ניתן למקד מודעות אלו לדמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות ומיקומים ספציפיים, מה שמאפשר לעסקים להגיע ללקוחות האידיאליים שלהם. קידום בפייסבוק יכול להיות כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגדיל את טווח ההגעה שלהם ולהניב יותר תנועה, לידים ומכירות.
ישנם מספר יתרונות של קידום בפייסבוק
- הגדלת טווח הגעה: קידום בפייסבוק מאפשר לעסקים להגיע לקהל גדול יותר ממה שהם היו מגיעים באמצעות טווח הגעה אורגני בלבד.
- פרסום ממוקד: אפשרויות המיקוד של פייסבוק מאפשרות לעסקים להגיע לדמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות ומיקומים ספציפיים, מה שמבטיח שהמודעות שלהם יראו האנשים הנכונים.
- חסכוני: קידום מסוג זה יכול להיות חסכוני בהשוואה לצורות פרסום אחרות, שכן עסקים יכולים להגדיר את התקציב שלהם ולשלם רק עבור הקלקות או הופעות.
- מעורבות משופרת: קידום מסוג זה יכול להגביר את המעורבות בפוסטים של העסק, שכן סבירות גבוהה יותר שפוסטים מקודמים יראו ויתקשרו איתם על ידי המשתמשים.
- הגברת התנועה לאתר: קידום מסוג זה יכול להביא יותר תנועה לאתר העסק, מה שיכול להוביל ליותר לידים ומכירות.
- תובנות טובות יותר: מנהל המודעות של פייסבוק מספק לעסקים תובנות חשובות לגבי הקהל שלהם וביצועי המודעות שלהם, ומאפשר להם לקבל החלטות מונחות נתונים.
- בסך הכל, קידום בפלטפורמה הנ"ל יכול להיות כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגדיל את טווח ההגעה שלהם ולהניב יותר תנועה, לידים ומכירות.