אבקת ספירולינה – מזון על לגוף שלכם

הגוף שלנו הוא כמו מכונה ואם נזין אותו בדלקים טובים וחיוביים הוא יתפקד בצורה מעולה ויהווה עבורנו כלי מצוין שבעזרתו נוכל להיות בריאים ולהרגיש מצוין. על מנת להעניק לגוף שלנו את החומרים המזינים התורמים לו מומלץ לאכול נכון, לישון נכון ובכלל לנהל אורח חיים בריא ותקין. התוספת המשמעותית שאנו יכולים להעניק לגוף שלנו היא תוספי התזונה אבל יש תוספי תזונה טובים יותר ויש תוספי תזונה טובים פחות. אבקת ספירולינה נחשבת לאחד מתוספי התזונה הטובים ביותר בעולם והיא טומנת בתוכה סגולות רבות התורמות לגוף. אבקת ספירולינה היא אצת מים מתוקים הגדלה במקומות בהם קרני השמש חזקות מאוד וספיגת השמש בתוספת הגדילה באגמים והמעיינות הופכות אותה לתוסף תזונה מצוין שתורם בצורה משמעותית לכל המשתמשים בו. הספירולינה מכילה חומרי תזונה רבים המסייעים לגוף ותורמת בי היתר לאנרגיה לגוף, מעשירה את כלי הדם, מווסתת את הסוכר בגוף, עוזרת במניעת השמנת יתר, מסייעת לניקוי הכבד והאיברים הפנימיים ועוד פעולות חיוביות השומרות על הגוף בריא וחזק.

אבקת ספירולינה- ממה היא מורכבת?

הגוף שלנו ניזון מחלבונים, סידן, ברזל, ויטמין B12, ויטמינים, מינרלים ועוד. אבקת ספירולינה מכילה את כל החומרים התזונתיים האלו ואף נוספים ושימוש קבוע באבקה מסייע רבות לגוף בריא וחזק ולמניעת מחלות בעתיד. הספירולינה מכילה 65 אחוזים חלבון, יותר מכל מזון טבעי אחר ולכן משמשת ספורטאים רבים. כמות החלבון בספירולינה כל כך גדולה שאם נסתכל על מספרים אז יש בה פי 4 יותר חלבון מאשר בבשר ודגים ופי 5 יותר מאשר בביצים. אך לא רק חלבון יש בספירולינה. גם סידן בכמויות אדירות ואם שוב רוצים להשוות את הכמות למזונות אחרים יש באבקת ספירולינה פי 10 יותר סידן מאשר בחלב. ומה עם ברזל? כמות הברזל באבקה גדולה פי 10 מאשר בתרד שהוא ללא ספק אחד המאכלים הבריאים ביותר מהבחינה הזו. כל ילד קטן יודע שתרד תורם רבות לחיזוק ובניית הגוף, אבקת ספירולינה מכילה את הברזל בכמות עצומה יחסית למאכל הזה. גם ויטמין B12 שנמצא בעיקר בבשר, נמצא בכמות אדירה בספירולינה. יש לא מעט חומרים טבעיים שעוזרים לגוף להיות בריא וחזק, אין ספק שאבקת ספירולינה הוא החומר הטוב ביותר שקיים.

אבקת ספירולינה- מצוין לספורטאים

כמות החלבון הגבוהה באבקה מושכת גם ספורטאים רבים להשתמש בה. אבקת ספירולינה מכילה חלבון בכמות גדולה מאוד ותורמת לספורטאים לבניית השרירים, התאוששו מהירה ואפשרות למאמץ גבוה יותר ולזמן ממושך יותר. ספורטאים צורכים כמות חלבונים לא מועטה במהלך היום וספורטאי שיסתמך רק על מאכלים כמו בשר, ביצים או דגים ייאלץ להוציא סכומים לא קטנים ביחס לסכומים שיוציא על אבקת ספירולינה. כמות חלבונים גדולה הרבה יותר ימצא המתאמן או הספורטאי באבקת הספירולינה מאשר במזונות האחרים וכך גם לא ייאלץ לאכול כמויות גדולות וגם לא יצטרך להוציא סכומים בלתי הגיוניים.

המאמר מוגש באדיבות טבע קסטל – רשת חנויות מזון בריא

© 2017 טוב לדעת. All rights reserved.

אתר "טוב לדעת" מכיל טיפים, המלצות, עצות ומדריכים שטוב לדעת ושנכתבו ע"י הגולשים או ע"י מומחים בכל תחום.
חשוב לדעת: המידע המופיע באתר אינו תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים במצב שיש צורך בהתייעצות כזו.
כותבים נבחרים: GOODSTUFF