ניקיון אחרי שיפוץ – טיפים והמלצות

אם החלטתם להזמין חברת ניקיון כדי לבצע ניקיון אחרי שיפוץ של בית פרטי, יש כמה דברים שעליכם לדעת מראש. רגע אחד לפני שאתם מתקשרים ומזמינים שירותי ניקיון לבית אחרי שיפוץ, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה ותבינו קצת יותר לעומק את הנושא של ניקיון אחרי שיפוץ.

ברגע שאתם מתקשרים לברר בנוגע לקבלת שירותי ניקיון אצל חברת ניקיון בתים, ויש בידכם מספיק מידע שיגרום לצד השני (נציג חברת הניקיון) לחשוב שאתם מביני עניין ושאתם לא "פרייארים", תוכלו לחסוך כסף בעלות הזמנת השירות, וגם לקבל עסקה הרבה יותר טובה מבחינת התוכן של השירותים שמוצעים לכם.

ההגדרה של "ניקיון אחרי שיפוץ" היא הגדרה כללית שיכולה לכלול סוגים שונים של שירותי ניקיון לבית, ולא בטוח שאותה חברת ניקיון תציע לכם את כל מגוון השירותים השונים בסגירת העסקה והזמנת השירות.

סיכמנו עבורכם את כל המידע וההמלצות שיעזרו לכם להזמין שירותי ניקיון אחרי שיפוץ של הבית, מתוך הבנה מעמיקה של מגוון השירותים שאתם יכולים לקבל, והמחיר שהזמנת שירותי ניקיון מסוג זה אמור לעלות. לקבלת המידע המקצועי, הטיפים וההמלצות, נעזרנו במומחה בתחום, שהוא בעצמו בעלים של חברת ניקיון מהמובילות בענף ובמיוחד בתחום של ניקיון דירות אחרי שיפוץ, ברק שרעבי מחברת דוקטור פוליש. למידע נוסף, פרטים ובירורים בנושאים ספציפיים לגבי ניקיון דירה אחרי שיפוץ, אתם מוזמנים לבקר באתר שלו – ניקיון אחרי שיפוץ.

שירותי ניקיון לבית

נתחיל בהסבר קצר שמפרט מה זה אומר "שירותי ניקיון לבית". למה להזמין חברת ניקיון לביצוע העבודה, כשאתם הרי מסוגלים לנקות את הבית בכוחות עצמכם? מה היתרונות של הזמנת שירותי ניקיון אצל חברת ניקיון מקצועית, ובמה זה שונה מהניקיון שאתם יכולים לבצע בכוחות עצמכם?

כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון אצל חברות ניקיון מקצועיות, אתם אמורים לקבל תוצאות שלעולם לא הייתם מצליחים להגיע אליהן בכוחות עצמכם. היתרון הברור שיש לכל חברת ניקיון על היכולת שלכם לנקות לבד, זה השימוש בציוד טכני יעודי, שמותאם לביצוע עבודות ניקיון והסרת לכלוך קשה שהצטבר במשך זמן רב ונראה כאילו שהוא בלתי ניתן להסרה.

מעבר לשימוש במכונות ובציוד ניקיון בתים מקצועי, חברות ניקיון משתמשות גם בחומרי ניקוי תעשייתיים, כאלו שלא תוכלו למצוא בשוק הפרטי, וחומרים אלו עלולים גם לגרום לנזק במידה ומשתמשים בהם בצורה לא מקצועית וללא ביקורת של איש מקצוע שמורשה לשימוש בהם.

שירותי ניקיון לבית יכולים להתפרש על תחומים רבים ומגוונים, החל מניקוי חלונות או שטיחים וריפודים של ספות, דרך ניקיון הרצפה באמצעות ליטוש (שגורם לחידוש של רצפה ישנה או מוזנחת) או פוליש רצפות (שגורם להברקה ויוצר שכבת הגנה לרצפה) שנעשה עם מכונה מיוחדת, ועד לניקיון לאחר שיפוץ או כל דבר אחר שהביא להצטברות לכלוך מאסיבית באזורי הבית השונים.

כמובן שזה לא מסתכם בזה, ולכל אחד מאותם שירותי ניקיון לבית יש גם תתי נושאים שמרחיבים את אפשרויות הבחירה שלכם, לדוגמא: פוליש לרצפה זהו נושא כללי, והוא מתייחס לכמה וכמה סוגי פוליש רצפות שונים, כגון: פוליש ווקס, פוליש קריסטלי, פוליש לטרצו, ועוד סוגי פוליש רצפות שונים שמיועדים בהתאמה לסוגי מרצפות שונות ולסוגי תוצאות ניקיון שונות.

יש מי שמבקש להבריק את הרצפה ולגרום לה לנצנץ, יש מי שמבקש להסיר מהרצפה שכבות לכלוך שהצטברו במשך שנים, ויש מי שמבקש ליצור שכבת הגנה שתמנע מהרצפה של הבית להתכלות ולהיפגע מנזקי הזמן והשימוש. לא כל סוג של פוליש לרצפה יתאים לסוג המרצפות שיש לכם בבית. כדי להגיע לתוצאות הרצויות, מבלי לגרום לרצפה של הבית נזק בלתי הפיך, עליכם לפנות לקבלת השירות אך ורק אצל חברת ניקיון מקצועית ובעלת ניסיון בתחום.

במה שונה ניקיון דירה אחרי שיפוץ ?

מטבע הדברים, שיפוץ של הבית יכול לגרום להמון לכלוך. לא מדובר בלכלוך שמצטבר עם הזמן, ובמידה וננסה לנקות נצליח להסיר אותו בקלות יחסית (במידה ולא הצטבר במשך שנים רבות של הזנחה), מדובר בסוגי לכלוך שמאפיינים אך ורק בתים שעברו שיפוץ.

כתמים של צבע

כתמים של צבע שהתייבשו על הרצפה – במידה ותנסו להסיר כתמים של צבע שהתייבשו על הרצפה בכוחות עצמכם, התוצאה של גירוד הצבע עם שפכטל עלולה לגרום לשריטות ולנזקים בריצוף. ישנם חומרי ניקיון מיוחדים, שמשמשים עבור ניקיון בתים אחרי שיפוץ, ובעזרתם ניתן להסיר כתמים של צבע בקלות ובמהירות, על ידי ניגוב של החומר עם סמרטוט לח, ללא גירוד עם שפכטל או כל שיטה אחרת שמצריכה גירוד וסכנה לשלמות הרצפה של הבית.

אבק בחריצים נסתרים

שאיבת אבק שהצטבר בחריצים לאבק יש נטייה ברורה להיאסף ולהסתתר בתוך חריצים קטנים שאינם נראים לעין. האבק שאתם רואים בצורה גלויה על הרצפה, הוא לא הבעיה האמיתית, שהרי אפשר לנקות אותו בקלות עם שואב אבק או מטאטא. הבעיה האמיתית זה כמויות האבק שלא נראות לעין, אלו שחדרו לחריצים השונים במתחם של הבית, והצטברויות אלו של אבק יהוו סביבת פיתוח מצוינת לקינון של מזיקים שונים כגון עכבישים, פרעושים, פשפשים וקרציות.

כאשר אתם מזמינים חברת ניקיון לביצוע עבודה של ניקיון אחרי שיפוץ, העבודה שאתם אמורים לקבל תכלול גם שאיבה מיוחדת, עם ציוד מקצועי שמותאם למשימה, מכל החריצים והסדקים שנמצאים במתחם הבית שעבר שיפוץ. זה אולי נשמע כמו הגזמה, אבל אתם תתפלאו לראות מה מצטבר בתוך חריצי המשקוף של דלתות הבית, בתוך המסילות והמעברים של החלונות, ואפילו מתחת לרצפה.

במהלך שגרת החיים שלכם בבית, הלכלוך והאבק ימשיכו להצטבר באותם אזורים בלתי נראים לעין, אך ההבדל שבין הצטברות אבק בשגרת חיים רגילה ובין הצטברות אבק לאחר תקופה של שיפוץ, הוא הבדל מהותי שמצריך התייחסות מקצועית וביצוע נכון של ניקיון לאחר שיפוץ של הבית, כך נקודת הפתיחה שלכם תהיה טובה, ותאפשר לכם משך זמן סביר לפני שתתחילו להרגיש בנוכחותם של מזיקים או אלרגיות שנגרמות כתוצאה מהימצאותו של אבק שמסתתר בחלל הבית.

מיצוי הפוטנציאל

השלמת הפינישים ומיצוי פוטנציאל השיפוץ מעבר לאבק ולכתמי הצבע, תוכלו למצוא בדירה שעברה שיפוץ גם גושי בטון שהתייבשו במקומות שלא מיועדים להם, בליטות של עודפי רובה באריחים של הרצפה, חול שהתקשה ונדבק באזורים שבהם הוא עלול להוות מכשול (מסילות של תריסי החלונות, צירי הדלתות, ועוד..), ועוד דברים דומים שעלולים לבאס אתכם ברגע שתיכנסו לדירה לאחר השיפוץ.

ניקיון אחרי שיפוץ איננו מיועד אך ורק למטרת הניקיון והאסטטיקה, הוא מיועד גם למטרת מיצוי הפוטנציאל של השיפוץ. תארו לכם שאתם הולכים יחפים בבית המשופץ, ופתאום נשרטים מבליטה קטנה של שאריות הרובה באריחים, או שהדלת חורקת ולא נסגרת כמו שצריך עד הסוף. כל הדברים הללו יכולים להיפתר באמצעות סיום הפינישים של שיפוץ הדירה, דבר שתוכלו לקבל עם הזמנת השירותים של ניקיון לאחר שיפוץ אצל חברת ניקיון מומלצת שמתמחה בנושא.

שדרוגים ותוספות

כמובן שמעבר לפינישים, שיביאו למיצוי הפוטנציאל של עבודות השיפוץ שנעשו בדירה, ומעבר לתועלת התפעולית, שתקבלו בהזמנת שירותי ניקיון דירות לאחר שיפוץ – זהו גם זמן מצוין לביצוע שדרוגים שאף פעם אין זמן לבצע אותם.

תוכלו לעשות פוליש לרצפה החדשה כדי לגרום לה להבריק, ובנוסף הפוליש גם יצור שכבת הגנה שתמנע מהרצפה של הבית את ההתכלות שנזקי הזמן גורמים. או שתוכלו לעשות במסגרת השיפוץ של הבית גם חידוש של שביל גישה לחצר באמצעות שירותי ניקיון של ליטוש אבן וחידוש מרצפות.

אנשים רבים לא מודעים לתוצאה הסופית שאליה אפשר להגיע עם ביצוע ליטוש אבן מקצועי וחידוש מרצפות אבן ישנות ובלויות. לפעמים הזמנת שירותי ניקיון אחרי שיפוץ חושפים בפני בעלי בתים מגוון אפשרויות שהם בכלל לא ידעו שקיימות.

 

ניקיון לאחר שיפוץ – דבר הכרחי לכל בית

אם אתם חושבים שהזמנת שירות של ניקיון אחרי שיפוץ הוא עניין של מותרות ופינוק, אתם טועים בגדול. ההשקעה הכספית הגדולה בשיפוץ הבית היא אמנם דבר הכרחי לביצוע השדרוג, אך דווקא השלב הסופי, שבו מתבצע ניקיון לאחר שיפוץ הבית בצורה מקצועית ונכונה, הוא זה שיגרום לבית להיראות כמו בית אחרי שיפוץ שהושקעה בו עבודה רבה ומאמץ גדול.

תחשבו על זה כמו סינדרלה, או ליתר דיוק כמו לכלוכית שעומדת להפוך לסינדרלה. זה שהיא יפה וחכמה, לא ממש עוזר לה בלי הכרכרה והשמלה הנקייה שיגרמו לה להפוך לנסיכה. בהשוואה לבית שלכם – זה שבניתם קירות והחלפתם רצפה בבית, לא ממש עוזר לכם כל עוד הבית מלוכלך, או שלא עבר ניקיון מקצועי לאחר השיפוץ.

בחלק מהדברים תחשבו שהשיפוצניק לא עשה עבודה טובה ולכן הדלת חורקת, או שבחרתם מרצפות לא מספיק מבריקות ושהן לא נראות כמו מה שזכור לכם מאולם התצוגה, אבל למעשה – זה הכל תלוי באופן שבו תבצעו את התהליך של ניקיון הדירה לאחר השיפוץ. זה מה שיגרום ללכלוכית להפוך לסינדרלה, וזה מה שיגרום לכל מי שיגיע לבקר בביתכם להתפעל מהשיפוץ שעשיתם לבית.

אנשים רבים כבר מודעים לעובדה שהזמנת שירותי ניקיון אחרי שיפוץ לבית, זהו חלק בלתי נפרד מתהליך השיפוץ עצמו. יש אנשים שמחליטים להזמין חברת ניקיון לבית אחרי שיפוץ, כדי להתפנק ולהוריד מעליהם את המשימה המייגעת, ואז הם מגלים כמה מזל היה להם שבחרו לעשות זאת, למרות שלא היה להם מושג בהתחלה לגבי החשיבות של הדבר. ויש אנשים שמזמינים שירותי ניקיון אחרי שיפוץ לבית, כדי להגיע לתוצאות מקסימאליות שיגרמו לשיפוץ הבית למיצוי הפוטנציאל של ההשקעה והעלאת ערך הנכס בהתאם.

לכאן או לכאן, בשני המקרים – הזמנת שירותי ניקיון לאחר שיפוץ בתים זהו חלק חשוב והכרחי בתהליך השיפוץ עצמו ובהגעה לתוצאות איכותיות ומרשימות. אז אל תקלו ראש בחשיבות הניקיון של הבית לאחר השיפוץ, ואל תנסו לחסוך כסף דווקא בשלב הסופי והחשוב ביותר לקבלת תוצאות מרשימות של שיפוץ הבית. בדקו מול חברות ניקיון מקצועיות, שמתמחות במתן שירותי ניקיון בתים לאחר שיפוץ, ולאחר השוואת מחירים והבנת מגוון השירותים השונים שנכללים בביצוע העבודה בשטח, בחרו חברת ניקיון שתגיע ותבצע עבורכם ניקיון אחרי שיפוץ בצורה מקצועית ואיכותית שתגרום להשקעה שלכם בשיפוץ הבית לבלוט בצורה הראויה לה.

ניקיון אחרי שיפוץ

כתיבת תגובה

תפריט נגישות