5 טעויות קלאסיות שבעלי עסקים עושים בפרסום ממומן בגוגל

פרסום באמצעות גוגל אדוורדס נחשב לאמצעי פרסום אפקטיבי ביותר. באמצעות פרסום ממומן בגוגל ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב ע"י טרגוט ובחירת מילות מפתח מתאימות ולגרום לעסק לצמוח.  עם זאת, ישנם לא מעט בעלי עסקים אשר אינם מבינים כיצד לעשות שימוש בגוגל אדוורדס והתוצאה היא פגיעה בתוצאות, אובדן כסף, אובדן זמן וכמובן קמפיין פרסום לא אפקטיבי.

בעלי עסקים רבים המעוניינים להגדיל את הפרסום בגוגל מודעים לאפשרויות הרבות אשר פלטפורמה מסוג זה יוצרת עבורם. בשל כך, הם מעוניינים להגדיל את כמות הלקוחות באמצעות שיווק בגוגל אדוורדס אשר יתרום למאמצים. על מנת להגדיל את כמות הלקוחות, יש לתכנן בקפידה את מסע הפרסום וכן להיעזר בשירותיו של מומחה בתחום קמפיין פרסומי. שימו לב כי וויתור על מומחה בתחום משמעות הדבר הוא: פרסום לא אפקטיבי שלא מגיע לקהל היעד, אובדן תקציב בשל חוסר ניסיון, אובדן זמן רב (שהיה ניתן להשקיעו בעסק במקום בתחום אינו מוכר) ואי נוכחות של העסק באינטרנט.  אם אתם חושבים כי ניהול הקמפיין באינטרנט אינו מתבצע בצורה הטובה ביותר, הרי ישנן טעויות אשר ניתן להימנע מהן בדרך לקמפיין פרסומי מוצלח ואפקטיבי.

בכתבה הבאה נביא בפניכם 5 טעויות קלאסיות שבעלי עסקים עושים במסגרת ניהול קמפיינים בגוגל.

 בחירת מילות מפתח לא מתאימות

הטעות הראשונה אשר בעלי עסקים עושים במסגרת פרסום ממומן בגוגל היא בחירת מילות מפתח לא נכונות אשר הבחירה בהן עשויה להתברר כבחירה לא מוצלחת.  כאשר מזכירים את מילות מפתח, הכוונה היא למילים אשר מקלידים קהל היעד של העסק המחפש מידע\ שרות\ מוצר בגוגל. בעלי עסקים חייבים להיות עם היד על הדופק ולדעת בדיוק אילו מילים הלקוחות שלהם מקלידים על מנת להניע את הקמפיין בצורה אפקטיבית. אחת הטעויות של בעלי עסקים היא בחירת מילות מפתח לא מתאימות לקהל היעד, אי מתן תשומת לב לגובה הביד, לניסוח מודעות שיווקיות שימירו גולשים, אי מתן תשומת לב להנחיות של גוגל לפרסום המודעות, מה שבסופו של דבר פוגע בקמפיין הפרסום. הליך קידום מוצלח צריך לכלול מילות מפתח מתאימות ואופטימיזציה שוטפת. באמצעות שימוש בכלי מילות מפתח ניתן לבחון את מילות המפתח המתאימות לקמפיין וכך להימנע מטעויות.

 שימוש בקבוצת מודעות אחת בקמפיין פוגעת בתוצאות

בעיה נוספת אשר ניתן לראות בקרב בעלי עסקים היא השימוש בקבוצת מודעות אחת במקום לבנות מספר קבוצות של מודעות ולהתאימם לפי שרותי העסק וכו'. בניית קבוצה אחת ללא כל הבדל בין המוצרים השונים תביא בין היתר לבזבוז תקציב, אי רלוונטיות, ציון נמוך של גוגל וזאת בשל הקושי לשמור על רלוונטיות באמצעות מיקוד צר של מילות מפתח. במקום זאת, חשוב מאד להיערך למספר אד גרופס ולסווג מילות מפתח לפי מספרmatch type  של מילות המפתח,  על מנת לראות תוצאות אפקטיביות התורמות למסע הפרסום וחשיפה רבה בקרב לקוחות פוטנציאלים.

בחירת מיקוד לא חכם

בעלי עסק אשר רוצים להגיע למספר רב של לקוחות עשויים לבחור מיקוד לא חכם במיוחד וכך לפגוע במטרה שלהם.  עם זאת, מיקוד בצורה רחבה של מילות המפתח אותם מקלידים לקוחות פוטנציאליים יציב את מודעות הפרסום במקום מרכזי בהתאם למילות המפתח רק כאשר אותם אנשים הקלידו את מילות המפתח בצורה נכונה.

 

 מודעות פרסום לא ממירות

שגיאה נוספת המשפיעה על הקמפיין היא מודעות פרסום לא שיווקיות די.  קמפיין פרסום לא יביא לתוצאה הרצויה אם מודעות הפרסום לא תהיינה טובות מספיק. תפקידן של מודעות הפרסום הוא למשוך את העין של הלקוחות הפוטנציאליים ולכן יש להשקיע לא מעט בכתיבת קופירייטינג איכותי אשר ייגע בקהל שלכם. כמובן שישנה השפעה ניכרת בעיצוב דף הנחיתה\ אתר אליו הלקוח הפוטנציאלי נוחת לאחר הקלקה על המודעה, אי רלוונטיות של הדף ייקח את הלקוח אחורה לתוצאות החיפוש ישירות אל המתחרה שלכם. לכן חשוב להיות בטוחים שהאתר מעוצב בצורה נוכנה.

 

 אי שימוש בתוספות של גוגל אדוורדס

בעלי עסקים המעוניינים להזניק את הקמפיין הפרסומי ואינם עושים שימוש בתוספות של גוגל אדוורדס עשויים לפגוע בתוצאות הקמפיין. אחת הדרכים הטובות ביותר להביא לשיפור משמעותי בקמפיין היא לעשות שימוש בתוספות למודעות הטקסט- מדובר בתוספות המסייעות בייצור של קליקים באמצעות מידע חשוב עבור לקוחות פוטנציאליים.

 

© 2018 טוב לדעת. All rights reserved.

אתר "טוב לדעת" מכיל טיפים, המלצות, עצות ומדריכים שטוב לדעת ושנכתבו ע"י הגולשים או ע"י מומחים בכל תחום.
חשוב לדעת: המידע המופיע באתר אינו תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע מתאימים במצב שיש צורך בהתייעצות כזו.
כותבים נבחרים: GOODSTUFF