איזו חתונה ארוכה יותר: חתונת צהריים או ערב?

אירוע האהבה שלכם הוא אירוע נדיר מסוגו והרצון שלכם ליהנות ממנו כמה שיותר מובן לגמרי. אירועי חתונה מפיקים לעתים לאורך שנה שלמה: הפקה ארוכה המסתכמת בכמה שעות בודדות. העובדה כי מדובר על אירוע שנגמר כל כך מהר מביאה המון זוגות לרצות ולנגוס מאותם רגעים מרגשים כמה שרק אפשר, וכך עולה שוב ושוב השאלה: איזה אירוע ארוך יותר – אירוע ערב או אירוע צהריים הנערך עם גן אירועים בקיסריה? התשובה עומדת להפתיע אתכם…

 

אורכו של אירוע ממוצע: 5 שעות:

 

בפגישת ההיכרות שלכם עם מנהל האירועים של גן אירועים בקיסריה תקבלו תשובות להמון שאלות, בין היתר לשאלת אורכו הממוצע של אירוע. מרבית אירועי החתונה נפרסים על פני 5 שעות בממוצע. אירועי הערב מתחילים לרוב בשעה 19.00 והם מסתיימים לקראת חצות, ואילו אירועי הצהריים מתחילים בשעה 12.00 ומסתיימים לקראת השעה חמש, רגע לפני כניסת השבת.

 

האם יש הבדל בין אירועי הצהריים והערב?

 

בכל הקשור לאורכו של האירוע אין כל הבדל בין אירועי הצהריים והערב. יחד עם זאת, אירועי הצהריים מחזיקים ביתרון מסוים שחשוב שתדעו אותו: מאחר ומדובר על שעות יום, מרבית האורחים נשארים אתכם עד לסוף האירוע, בעוד עם אירועי הערב המצב מעט שונה. ישנם אורחים שעוזבים את מתחם האירועים לפני חצות או לפני סוף האירוע, זאת מאחר וישנן מחוייבויות שונות בבוקר למחרת. על כן, אם אתם רוצים אפקט של אירוע ארוך יותר וגדוש יותר באורחים, אירועי הצהריים עם גן אירועים בקיסריה עדיפים.

 

איך גם אתם תוכלו להאריך את האירוע שלכם?

 

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם שיכולה לסייע באפקט של חתונה ארוכה יותר היא פורמט החתונה ההפוכה. פורמט זה מבוסס על הרעיון שמתחילים את האירוע בארוחה המרכזית ומיד לאחריה נערך טקס החופה ושלב רחבת הריקודים. מאחר והארוחה כבר הוגשה לאורחים, רחבת הריקודים לא נקטעת על ידי מנות המוגשות לשלוחנת, מה שיוצר רחבת ריקודים רציפה יותר וגדושה יותר באורחים. איך שלא יהיה, החוויה לא נמדדת על פי אורכה, אלא על פי איכותה והרגעים היפים שתזכו להם .

כתיבת תגובה

תפריט נגישות