איך בוחרים אולם אירועים

בין אם מדובר בחתונה, חגיגת בר מצווה או ברית מרגשת, אולם האירועים שתבחרו לקיים בו את האירוע החגיגי שלכם יהיה גם מה שיקבע האם האורחים שלכם יהנו מהחוויה והאם אתם תצאו ממנה עם זכרונות טובים.

בחירת אולם האירועים היא השלב הראשון בתכנון של כל אירוע, מכל סוג שהוא, והיא בדרך כלל הבחירה המשמעותית ביותר שתעשו לפני האירוע. אז איך בוחרים אולם אירועים ולמה כדאי לשים לב? על כך ננסה לענות במאמר הזה.

לפני הכל, הכינו רשימת ציפיות

כשאתם עוצמים את העיניים ומדמיינים את האירוע שלכם, מה בדיוק אתם רואים? כמה אנשים מוזמנים לאירוע? איזה סוג של אוכל תרצו? מה העיצוב שעליו אתם חולמים? כל הדברים האלו מרכיבים את רשימת הדרישות שלכם מאולם האירועים. מסיבה זו, חשוב להכין לעצמכם רשימה מסודרת של כל הדברים שאתם רוצים ומקווים לראות באירוע שלכם. רשימה זו תקל עליכם בכל פגישה עם נציג אולם אירועים.

טוב מראה עיניים מכל סיפור או המלצה

החיפוש אחר אולם אירועים עובר בדרך כלל דרך המלצות של חברים ובני משפחה, שיטוט באינטרנט או הכרות עם אולם מסוים, אבל אין דבר טוב יותר ממראה עיניים. חשוב לקבוע פגישה מסודרת ולהגיע לראות את המקום באור יום, להתרשם מהצוות ולשמוע על כל האפשרויות בנינוחות. השלב הבא, שלא מומלץ לפסוח עליו, הוא ביקור במקום בזמן שמתקיים בו אירוע. זהו בעצם המבחן הטוב ביותר, שכן תוכלו לחוות את האירוע במקום ולראות אם העיצוב, האווירה, האוכל וכל השאר מדברים אליכם.

בדיקת האפשרויות והתמחור – חשובה לבחירה נכונה

כל אולם אירועים מציע חבילה שכוללת שירותים שונים, מקייטרינג ועד לתאורה והגברה. יש בעלי אולמות שעובדים עם די.ג'יי מסויים או עם צלם מועדף ואת אלו תוכלו להשיג דרך האולם במחיר זול יותר. מומלץ לבדוק מראש מה כוללת החבילה, שמתומחרת בדרך כלל פר אדם שמוזמן לאירוע. מומלץ לקבל הצעת מחיר כתובה ומסודרת.

ללכת עם הלב שלכם

לעיתים קרובות אנחנו פוגשים אנשים שיש להם בראש חלום על אירוע מסוים, והחיפוש אחר אולם אירועים גורם להם לזנוח את החלום ולוותר על לא מעט דברים. ההצע הרב היום של אולמות אירועים מאפשר לכם לבחור מקום שיתאים במיוחד לאירוע שעליו חלמתם. כדאי לבחור במקום שבו צוות קשוב, שיוכל לעזור לכם להגשים כל פנטזיה וליצור עבורכם אירוע ייחודי שמדבר בשפה שלכם.

הדרך לכל אירוע מוצלח, מעוצב ומרגש עוברת דרך תהליך הבחירה של אולם אירועים מתאים. תיאום ציפיות, הכנה מראש ובירור עד הפרט האחרון, יעזרו לכם למצוא את האולם המתאים ביותר לאירוע שלכם. ושיהיה במזל טוב.

 

כותב המאמר: תל- יה עולם של אירועים

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות