איך בוחרים ביטוח חדש לעסק?

כל מי שיש לו עסק יודע לומר: אנחנו רוצים לעשות את הטוב ביותר כדי לתת שירות מוביל לכל לקוח שפונה אלינו, אך האם אנחנו באמת מצליחים לעשות זאת בפועל? לא תמיד זה המצב. לא אחת קורה שלמרות הרצון שלנו להיות רציניים ומקצועיים אנחנו בסופו של דבר מפשלים, מתרשלים והלקוח סובל. מה עושים במצב כזה? ומה נעשה אם פתאום הלקוח, או כל גורם אחר, יחליט לתבוע אותנו? הדבר היחיד שיציל אתכם ואת העסק שבניתם בעשר אצבעות לאורך שנים זה אם יהיה לכם ביטוח עסק כמה שיותר מקצועי ומקיף. ביטוח עסק יסייע לכם להתמודד גם מול תביעות שעלולות להיות גדולות במיוחד, אז למה אתם מחכים? יתרה מכך: יש גורמים שלא יהיו מוכנים לעבוד מולכם ולקבל מכם שירות אם לא יהיה לכם ביטוח לעסק ולכן כדאי שתתעמקו בעניין עוד היום.

 

בחירת הביטוח המושלם עבורכם

 

ראשית, כאשר מדברים על ביטוח עסק צריך להיות מודעים לכך שיש הבדל בין ביטוח שמיועד לעסק קטן ופרטי ובין ביטוח שמיועד לחברה גדולה. במקרה של החברות הגדולות כמובן שיש מגע עם הרבה יותר אנשים, בין אם זה ברמת העובדים המועסקים ובין אם זה מבחינת הלקוחות שמגיעים לעסק לקבלת שירות. לכן ביטוח כזה צריך להיות הרבה יותר מקיף ודקדקני, מה שגורם לכך שהוא גם יהיה יותר יקר. ביטוח עסק כולל בחובו גם ביטוח אחריות מקצועית שכוללת בחובה ביטוח לעסקים וגם לאנשי מקצוע בתחום רואי חשבון, מהנדסים, רפואה אלטרנטיבית ועוד. שנית, כדאי לבדוק לאיזו חברת ביטוח אתם פונים. זה שניתן לעשות היום ביטוח עסק בלא מעט מקומות זה טוב ויפה, אך האם בכל חברה תקבלו את הטוב ביותר? בהחלט לא בטוח. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק שאתם פונים אל חברה אמינה, מקצועית וכזאת שתסייע לכם בעת צרה.

 

איך מתמודדים עם עלויות הביטוח?

 

לעשות ביטוח עסק, כמו להזמין כל שירות אחר, זה משהו שעולה לא מעט ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון מראש ולהכניס את העלויות הללו לתקציב השנתי שאתם מנהלים. הדבר האחרון שאתם צריכים זה להיכנס להוצאה כלכלית שאחר כך לא תדעו איך להתמודד איתה. בנוסף לכך, אם אתם רוצים להימנע ממצב שבו אתם חייבים כספים או שאתם כל הזמן לוקחים הלוואות למימון ולקידום העסק, הרי שניהול נכון מבחינה כלכלית זו הבחירה הנכונה. זה אומנם דורש השקעה ולא פעם יהיה עליכם לעשות זאת בעזרת רואי חשבון אך זה בהחלט משתלם וכדאי.

 

להיות עם יד על הדופק

 

בניהול של עסק אנחנו חייבים להיות כל הזמן עם יד על הדופק. זה אומר שעלינו לקחת בחשבון לא רק את העלויות של הביטוח אלא גם את ההוצאות הנלוות. רק אם תהיו כל הזמן ״בעניינים״ ורק אם תדעו כמה כסף אתם באמת מכניסים ומוציאים תהיה לכם שליטה מלאה על מה שקורה בעסק ושווה להשקיע בכך לא מעט.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות