איך לבחור קבלן איטום מקצועי

חיפוש אחר קבלן איטום מקצועי הוא החלטה בוגרת אשר בסופו של דבר גם משתלמת אצלכם בכיס.

ביצוע איטום הבית אצל כל מיני חאפרים הוא לכאורה יותר זול אך במהרה מתגלות הנזילות ואין שום כתובות לפנות אליה. רוב האנשים פונים לקבלני איטום מקצועיים רק לאחר שנכוו מכל מיני חובבנים. מוטב להיות חכמים ולבחור קבלן איטום מקצועי על מנת לטפל בבעיה כמו שצריך, בסופו של דבר זה יותר משתלם. אך עדיין השאלת השאלה איך בוחרים קבלן איטום מקצועי?

להלן כמה טיפים לבחירת קבלן איטום עבור הבית או המבנה:

בחירת קבלני איטום

  1. פגישה וייעוץ מקדים – כאשר מחפשים קבלן איטום לא סוגרים עסקה בטלפון, יש צורך בפגישת ייעוץ. ישנן שיטות שונות של איטום ולכל מבנה יש את הבעיות הייחודיות שלו ואת הצרכים שלו. אין שיטת איטום אחת כללית שמתאימה לכל מצב. חייבים לעשות פגישת ייעוץ עם הקבלן, לא אצלו במשרד אלא אצלכם בבית. הוא חייב לבדוק את המבנה על מנת להמליץ לכם על האיטום ולתת לכם הצעת מחיר. אם קיבלתם הצעת מחיר בטלפון מבלי שהקבלן ביקר במבנה זה פשוט לא רציני. פגישת ייעוץ מקדימה היא פשוט חובה ואין בה שום התחייבות מצדכם.

 

  1. לשאול שאלות – כאשר הקבלן סוקר את המבנה חשוב מאוד לשאול אותו שאלות, כך תגדילו את המעורבות שלכם וכך תוכלו לדעת אם מדובר בחאפר שמספר לכם סיפורים. חשוב מאוד לשאול אותו לגבי הגורמים לבעיה ושיטות הטיפול. כפי שכבר אמרתי יש יותר משיטת איטום אחת, אם הקבלן מציע שיטה מסוימת חשוב שינמק למה שיטה זו ולא אחרת, חשוב שהוא ישתף אתכם במידע ובאלטרנטיבות.

 

  1. אחריות הקבלן – התעקשו על אחריות של הקבלן. קבלן איטום מקצועי אינו חושש להעניק ללקוחותיו אחריות. מי שעושה עבודה מקצועית לכל אורך התהליך של איטום הגג ומשתמש בחומרים איכותיים יכול להעניק אחריות ללא שום חשש. מי שמנהל עסק חובבני יודע מראש שהפתרונות הזולים שהוא מיישם אינם מחזיקים זמן רב ולכן לא יסכים לתת אחריות ללקוחותיו.

 

  1. המלצות – אם יש לכם המלצות ממכרים או מהאגודה לתרבות הדיור זה יכול מאוד לעזור, כך תדעו שהקבלן עושה עבודה מקצועית. אל תתביישו לשאול שכנים, חברים ומכרים הרי בסופו של דבר כל אחד שוכר את שירותיו של קבלן איטום פעם בכמה שנים.

 

  1. חומרי האיטום – חשוב מאוד שתדעו מהם חומרי האיטום בהם הקבלן משתמש. לכל חומר יש את העלות שלו ואם סוכם על חומר מסוים אתם צריכים לוודא שאכן זהו החומר שהקבלן משתמש בו.

 

אם תקפידו על כללים אלו ולא תיכנעו דווקא למחיר הזול ביותר מובטח לכם חורף יבש ללא דליפות ונזילות הפוגעות במבנה ובבריאות של משפחתכם.

 

למידע נוסף על בחירת קבלני איטום – באתר של חברת "איטומים". איטומים היא מהחברות המובילות בישראל לעבודות איטום, שיפוץ מבנים ועוד.

 

בקרו באתר Proworld לעדכונים ומידע נוסף על בעלי מקצוע , עבודות מקצועיות ועוד.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות