איך מזמינים אורחים לחתונה בשנת 2018?

לא רחוקים כלל הימים בהם הזוג המאורס והמאושר, היה עובר בין דירות בני המשפחה והמכרים למסור להם ביד ובאופן אישי את ההזמנה לאירוע החתונה. מאז ועד היום עבר ענף החתונות המון גלגולים וכיום, בשנת 2018 כשבשורות הטכנולוגיה המתקדמות ביותר הן חלק בלתי נפרד מהחיים המודרנים, מזמינים את האורחים אל אולם אירועים במרכז בדרך אחרת לגמרי!

 

תוכלו לחסוך כסף גם עם שליחת ההזמנות:

 

ראשית, זיכרו כי בעת שאתם מוותרים על ההזמנה המודפסת והקונבנציונאלית, אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף. ישנן הזמנות המתומחרות בשקלים בודדים, אך גם ישנן הזמנות המתומחרות בעשרות שקלים להזמנה. בעת שאתם מזמינים מאות של אורחים, אתם מגיעים כבר לאלפי שקלים שתוכלו לחסוך באמצעות שימוש במדיה וירטואלית.

 

קבוצה סגורה בפייסבוק עם כל האורחים:

 

הדרך הזולה ובמידה רבה היעילה ביותר להזמין את האורחים שלכם אל אולם אירועים במרכז לחגוג אתכם אהבה, היא באמצעות קבוצה סגורה שתיצרו בפייסבוק. כבר ישנם תקדימים של זוגות שהזמינו באופן זה את האורחים שלהם, כאשר בקבוצה ישנם את הפרטים המלאים על האירוע כמו תאריך, לוקיישן ושעה. החיסרון? ישנם אורחים מבוגרים שלא מחזיקים בחשבון פייסבוק כך שלא באמת תוכלו להזמין אותם באופן זה.

 

הודעת SMS: הזמנה ואישור הגעה:

 

דרך נוספת וזולה יותר בהשוואה להזמנה המודפסת, היא הזמנה באמצעות הודעת SMS. גם עם הזמנות אלו כבר ישנם תקדימים וכיום זו הדרך המובילה ביותר להזמין את האורחים אל האירוע. אל כל אורח ואורח תישלח הודעת SMS אל המכשיר הסלולארי עם פרטי האירוע. היתרון הגדול בהזמנה שכזו הוא האפשרות שלכם לעשות גם אישורי הגעה. האורחים יתבקשו להשיב "כן" או "לא" להזמנה, וכך תוכלו לחסוך עלויות על אישורי הגעה בנפרד.

 

הזמנה דיגיטלית אל תיבת המייל:

 

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא לשגר את ההזמנה למייל. באופן זה אתם יכולים לעצב הזמנה קונבנציונאלית, אך במקום להדפיס אותה, תוכלו להיות חסכוניים יותר וירוקים יותר עם שליחתה אל תיבות המייל של כל האורחים. החיסרון? לא תמיד קל לאתר את תיבות המייל של כל האורחים, כך שאתם עלולים לבזבז לא מעט זמן על איתור כתובות המייל.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות