איך נבחר וטרינר איכותי ואמין ?

בעלי החיים שלנו הם החברים הטובים ביותר שלנו, האהובים שלנו ולעיתים אף מהווים הם בני משפחה היקרים לנו מכל.
שכן, הם מאפשרים לנו להיות מי שאנחנו ללא עקבות וללא ביקורות, נותנים לנו יחס מעולה ואהבה ללא כל תנאי ובזמינות מלאה (לחיבוק, ליקוק ומשחק).
כשם שחשוב לנו לקבל מהם את האהבה העצומה שהם מרעיפים עלינו, חשובה באותה המידה כמות האהבה אותה נרעיף עליהם, בהשקעה, טיפוח ודאגה.
חלק בלתי נפרד מהדאגה לבעלי החיים שלנו היא כמובן השמירה על מצבם הבריאותי הטוב והאידאלי, כאשר לשם כך נצטרך למצוא ווטרינר מקצועי ובעל מקצוע מיומן אשר ידוע בחיבתו לבעלי החיים וביכולתו לפעול לטיפול בהם באופן מקצועי וראוי.
אז איך נבחר את הווטרינר הטוב ביותר בעבור בעל בחיים שברשותנו ? כל המידע בפסקה הבאה …
מה הם המאפיינים שיעידו כי הווטרינר שבחרנו מספיק מקצועי, מנוסה, אמין ואוהב בעלי חיים ?

ביקורות והמלצות חיוביות מלקוחות קיימים – חשוב להתייעץ עם מכרים, משפחה וחברים אשר כלבם, חתולם או כל חיית מחמד שברשותם הם מטופלים במרפאה הנבדקת, כך שתוכלו להתרשם מחוויותיהם והמלצותיהם לגבי הטיפול, המקצועיות והחיבה לבעלי החיים של הווטרינר וצוות העובדים במקום.
זמינות – וודאו כי זמינות שעות הטיפולים ופתיחת המרפאה מתאימים לצורכיכם ועם זאת וודאו כי יש זמינות גם בלילה או בסופי שבוע (או לפחות מענה זמני).
קירבה – פרמטר הקרבה לבית הוא פרמטר מהותי וחשוב, גם במקרי חירום בהם מתבקשת הגעה מהירה לווטרינר לצורך טיפול דחוף וגם לשם נוחות מקסימלית בעבורכם ובעבור בעל החיים שברשותכם (על מנת לא "לגרור" אותו ואת עצמכם לנסיעות ארוכות ומתישות).
ציוד וחדרי טיפול – חשוב מאוד לבדוק ולהקפיד על בחירת מרפאה בה ניתן טיפול מסודר על ידי ווטרינר בחדר טיפול\חדר ניתוח ייעודי, בו ישנו ציוד מותאם, חדשני ונקי.
ניקיון – כאשר הנכם מגיעים למרפאה המיועדת לבעל החיים שברשותכם, חשוב מאוד שתבדקו את הסביבה, כלומר: בחנו מה היא רמת הניקיון במקום, הריחות הנישאים במקום וטיב טיפוח המקום. שכן חשיבות הניקיון היא מהותית וקריטית לשמירה על בריאות בעלי החיים שברשותכם אשר יכולים להידבק ממחלות זיהומיות שקיימות במקומות לא נקיים ולא סטריליים.
גרים במרכז ? בו לכל אדם יש בעל חיים אחד אם לא 3, איך בוחרים ווטרינר מקצועי בת"א ?

העיר תל אביב בכלל והמרכז בפרט ידועים בחיבתם לבעלי החיים באשר הם, על כן ניתן להבחין כי במרכז יש המון וטרינרים (במיוחד באזור תל אביב) מה שלעיתים אף מקשה על בחירת וטרינר בתל אביב נכון ומתאים, אך בד בבד ניתן לומר בבירור כי הריבוי של בעלי המקצוע הללו בעיר זו הוא גם מה שגורם להורדת מחירים ואפשרות הטיפול הזמינה יותר לבעל החיים שברשותכם.
אך לא משנה היכן אתם מתגוררים, שכן מה שחשוב שתשמרו על בעלי החיים שברשותכם בטיפול מסור, חיסונים בזמן, שבב וטיפולים אצל ווטרינר מומחה !

כתיבת תגובה

תפריט נגישות