אינסטלטור לתיקונים דחופים ואחרים

הטיפול בבית נעשה על בסיס קבוע וכולל תחזוקה שוטפת וקריאות לתיקונים דחופים. מערכת המים הינה אחת המורכבות והחיוניות שבתוך הבית והסבירות לתקלות בה הינה די גבוהה. המערכת מוליכה מים נקיים מבחוץ ומזרימה את המשומשים והשפכים אל הביוב. בבתים בודדים ואחרים יש גם מערכת השקיה לגינות ולחצרות וגם בהן עלולות להיות תקלות. מרבית התקלות נובעות מפיצוץ בצינורות, והבעייתיות הן צינורות הסמויים שמתחת לרצפות או בתוך  הקירות. במקרה כזה, אין ברירה אלא לסגור את ברז המים הראשי ולהזמין אינסטלטור.

קריאה דחופה

אינסטלטור בתל אביב פועל, לרוב, באזורים מצומצמים, יחסית, ולא בהיקף ארצי. אחת הסיבות לכך היא הצורך במתן תגובה מהירה לקריאות דחופות. הוא זמין לאורך מרבית שעות היממה ויכול לסייע בעצות באמצעות הטלפון. במידה והבעיה רצינית הוא יגיע  במהירות האפשרית לתיקון התקלה. בני  הבית יכולים לסבול מספר שעות ללא מים אבל לא יותר מכך. אינסטלטור מקצועי מוכן לכל סוג של קריאה, ומשום כך הוא מחזיק ברשותו ניידת שירות מאובזרת שיש בה את כל כלי העבודה וחלקי החילוף הנדרשים.

איתור ותיקון פיצוץ מים

טיפול בפיצוץ מים נסתר הינו מורכב ומחייב, בראש וראשונה, איתור מדויק של מקום הפיצוץ. הדבר ימנע שבירת קירות, קרמיקות ומרצפות מיותרת. את האיתור עושים על ידי מצלמת אינפרא אדום שמסוגלת לגלות בדייקנות את מקום הבעיה. מעבירים אותה לאורך  הכתם והקיר עד לזיהוי מוחלט. לא תמיד מקום הכתם הוא מקום התקלה בגלל שהמים נוזלים בשיפוע בתוך  הקיר ופורצים החוצה בעת גילוי סדק. לאחר שבירת הקיר מבצעים תיקון על ידי החלפת מקטעי צינור נדרשים. במידה וכל הצינור רקוב תהיה המלצה לעשות תיקון מקיף ויסודי יותר לכל המערכת.

קריאות  מסודרות

עבודות הגימור כוללות החזרת מצב לקדמותו ומשמעות הדבר סגירת החורים, הנחת החיפוי הנדרש, טיוח וצביעה. מומלץ לכל בעל בת להחזיק מלאי של חיפוי רזרבי בדיוק למקרים כאלו. במידה ואין יש לחפש ולמצוא חיפוי דומה ואז להשתמש בו. שירותי אינסטלטור בפתח תקווה דחופים ניתנים כל העת אבל יש גם עבודות תחזוקה, תיקונים ועבודות הקמת מערכות אינסטלציה שנעשות על פי הזמנות מסודרות. בכל שירות, דחוף או מסודר,  ישקיע האינסטלטור רבות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות