איפור קבוע מקצועי – דברים שחייבים לדעת

איפור קבוע מקצועי ומוצלח הוא למעשה טיפול בו המטופלת רואה את השינוי אך הוא נראה טבעי לחלוטין ומתמזג עם עור הפנים- סימן שעברת את התהליך אצל קוסמטיקאית מקצועית אשר מתמחה בתחום האיפור הקבוע והבחירה בה אכן הייתה נכונה.

קיימים מקרים בהם הטיפול לא יוצא מוצלח מכמה סיבות. אחת מהן היא למעשה חוסר מקצועיות של הקוסמטיקאית המטפלת. סיבה נוספת יכולה להיות סוג העור: לעיתים אם סוג העור אינו מתאים לטיפול, הוא ידחה את הפיגמנט.

ישנן קוסמטיקאיות רבות אשר משתמשות בשיטת האיפור הקבוע אך לא שמות לב לפרופורציות של פניה של הלקוחה, ובמקרה כזה התוצאה הסופית יוצאת לא לשביעות רצונה של הלקוחה. לכן יש לבדוק היטב אצל מי אתן מפקידות את פניכן ולמי אתן נותנות לבצע את הטיפול המעט מסורבל הזה. יש לבדוק המלצות של לקוחות קודמות ושנות ניסיון.

איפור קבוע החל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות והפך לטרנד בקרב המין הנשי. טרנד זה החל במרכז הארץ, ובעבר היה רק מנת חלקן של נשים מבוססות, אך כיום טיפול זה נגיש לכולן. זכרו כי זה כלל אינו משנה אם התחלתם את התהליך של איפור קבוע ברחובות, בחיפה או אפילו בדימונה, מיקום בעלת המקצוע אינו משנה אלא המקצועיות.

איפור קבוע מוצלח

איפור קבוע נכון ומקצועי מתבצע כאשר החומר משתלב עם הפנים עצמם ואינו נראה כעצם זר. יש לשים לב לכמה פרמטרים לפני שמתחילים לבצע את הטיפול: מבנה הגבה, צבע הגבה, מילוי הגבה. כאשר עובדים על פי פרמטרים אלו העבודה תצא מושלמת ומקצועית.

מבנה הגבה – התאמת מבנה הגבה לפנים נעשית על פי הפרופורציה של הפנים ובנוסף על פי סימטריה מדויקת ולא על פי טרנדים חולפים (בעבר גבות בעלות "שפיץ" היו אופנתיות ומרבית הנשים היו נוהגות ללכת עם צורה זו. כיום המצב מעט שונה). כאשר אתן מבקשות מהקוסמטיקאית שלכן לבצע את הטיפול על פי טרנד זכרו כי האיפור הקבוע כשמו כן הוא – קבוע.

צבע הגבות – נשים רבות (בעיקר אלו שעברו טיפול לא מוצלח) מקבלות גוון בהיר או כהה יותר מעור פניהן ולכן התוצאה יוצאת פחות מקצועית ובעיקר הרבה פחות יפה.

מילוי הגבה – יש להתאים את צבע מילוי הגבה לגבות הטבעיות גם כאשר מדובר בגבות בעלות גוון שחור יש להשתמש בגוון חום על מנת ליצור מראה טבעי ויפה במידה רבה.

לסיכום, איפור קבוע הוא לא עוד טיפול, כשמו כן הוא, הוא קבוע והוא נשאר על פניכן מספר שנים. לכן לפני שאתן מתחילות לבצע את התהליך, וודאו כי אותה בעלת מקצוע אכן מקצועית ושיטת האיפור הקבוע היא ההתמחות שלה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות