חמישה אתרים ותיקים ואיכותיים בנושאי תרבות ואקטואליה

haayal.co.il

כתב עת מקוון לענייני תרבות ואקטואליה, הפועל ברשת הישראלית מזה שנים רבות ומקיים סביבו קהילה רחבה של כותבים וקוראים. התכנים באתר מגוונים מאוד ועוסקים, תוך יסודיות מרשימה, בפוליטיקה, ספרות, קולנוע, מדע, סביבה, טכנולוגיה ועוד. הבונוס העיקרי באתר הוא הדיונים העשירים המתנהלים בסוף כל כתבה, בניגוד כמעט גמור למסורת הטוקבקים הסתמיים באתרי החדשות.

1440

אתר החדשות 1440

אתר 1440 הינו אגריגטור חדשות המרכז קישורים לחדשות מעניינות, מאמרים ודעות שפורסמו ברשת הישראלית, ייחודו במקורות מהם הוא שואב את החדשות – האתר נותן במה לעשרות בלוגים וכן למקורות חדשותיים מחול. השם 1440 ניתן לאתר לפי מספר הדקות שיש ביום.

haokets.org

כתב עת מקוון ששם לעצמו כמטרה לעסוק בתכנים חברתיים, על רקע חוסר השוויון החברתי והכלכלי במדינת ישראל. האתר כולל כתבות ומאמרים רבים שנכתבו על-ידי צוות האתר וכן על-ידי שורה ארוכה ומרשימה של כותבים, רבים מהם מן התקשורת הישראלית. האתר מקדם אג'נדה אקטיבית של מעורבות חברתית וקידום תהליכים של שוויון וצדק בחברה הישראלית.

the7eye.org.il

"העין השביעית" היא גלגול אינטרנטי של מגזין מודפס באותו השם, שראה אור בין השנים 1996-2007. האתר חותר להיות במה לכתבות מעמיקות, ביקורתיות ואקדמיות וכן לדיונים שונים בעניינים הקשורים לעיתונות ולתקשורת הישראלית. צוות הכותבים באתר מורכב מעיתונאים צעירים וותיקים, גולשים ובעצם כל מי שתחום התקשורת הישראלית מעניין ומעסיק אותו.

Maarav.org.il

מארב הינו מגזין וירטואלי העוסק בכל הקשור לתחום האמנות בישראל. למעשה, מארב הינו האתר הישראלי היחיד המסקר את תחום האמנות המקומית ועושה את עבודתו בצורה נפלאה, מקצועית ומרתקת. מלבד הכתבות השוטפות, הפרויקטים המעניינים ומבזקי החדשות שמתפרסמים באתר, מתפרסם בו, אחת למספר חודשים, גם מוסף מרתק ומעמיק, העוסק לעומק בתחומים הרלוונטיים לאמנות ולחברה הישראלית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות