באיזו מעבדת אייפון לבחור?

חייבים להודות שמאז הומצא האייפון, השתנו חיינו מקצה אל קצה. לא עוד טלפון לדיבור בלבד, לא עוד מסרונים של 138 תווים. מהיום, המחשב האישי שלנו כולו יכול להיכנס לתוך הטלפון הנייד שלנו וללכת איתנו לכל מקום. אפשר לצפות בסרטים, לצלם ולצפות בתמונות, לגלוש באינטרנט, לשלוח אימייל, לערוך מסמכים, לקרוא ספרים, הכל הכל על האייפון שלנו. זאת בדיוק הסיבה, שהדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה לנו זה שהאייפון שלנו פתאום ישבוק חיים, יתקלקל לנו, או חס וחלילה יאבד או יגנב מאיתנו.

אבל מה לעשות? זה חלק מהחיים. מכשירי חשמל באשר הם, ובטח כאשר עושים בהם שימוש כל כך רב, נוטים מדי פעם להתקלקל. בין שמדובר בתקלה פנימית בחומרה של האייפון, ובין שמדובר בפגיעה באייפון כתוצאה מנפילה או מכה. האתגר עכשיו הוא למצוא מעבדת אייפון מקצועית שתוכל לתקן לנו את האייפון ולהחזיר אותו לקדמותו, בדיוק כפי שאנחנו אוהבים אותו, בלי לוותר על שום דבר, ובלי לחשוש מתקלות חוזרות, ושתעשה את זה במינימום מחיר, ובמקסימום אמינות.

בכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת – תוכלו לבקר אתר של מעבדת IPRO, מעבדה מוסמכת לתיקון כל סוגי האייפונים והאייפדים.

זאת מעבדה או חנות סלולר?

לאחרונה צצו עשרות רבות של מעבדות אייפון ברחבי הארץ. רובן הגדול הן לא באמת מעבדת אייפון, אלא חנויות של אביזרי סלולר שלוקחות את הטלפון המקולקל שלכם ומעבירות אותו לתיקון במעבדת אייפון מקצועית, ועל הדרך גם גוזרות קופון. במרבית המקרים הללו, לא ניתן באמת להעריך את איכות התיקון לה נזכה, את איכות החלפים בהם ישתמשו, ואת האחריות על התיקון לה נזכה בפועל. מעבדת אייפון זה לא עסק פשוט. בסופו של דבר מדובר במחשב במלוא מובן המילה שדחוס לתוך טלפון. צריך פה ידע רב, ניסיון עם תיקון של מכשירים קודמים, גישה לחלפים מקוריים במחירים טובים, ויכולת הבטחת איכות ברמה שתאפשר לתת אחריות אמיתית לתקופה משמעותית, וגם לעמוד מאחוריה.

חיפוש מהיר באינטרנט

לכן, כאשר האייפון שלנו צריך לראות דוקטור, תמיד כדאי לפנות למעבדת אייפון מקצועית ואמיתית. ניתן לערוך חיפוש זריז באינטרנט ולגלות עשרות מעבדות שיודעות לעשות את העבודה באופן מקצועי ובמחירים הוגנים. לאחר שתבחרו לעצמכם מעבדת אייפון באינטרנט, תוכלו להיכנס לאתר שלה ולבחון את כל המידע שהם מציגים. מה הניסיון שלהם? היכן הם יושבים? האם יש להם מאמרים, טיפים והמלצות בנושאי אייפון? האם האתר נראה רציני? האם הם באמת מעבדת אייפון או מתווכים בדרך? כל אלה הן שאלות חשובות שאתם צריכים לענות עליהן לפני שתפקידו את המכשיר הכל כך יקר שלכם בידי אדם זר.

בסופו של דבר, כדאי מאד לשמור על האייפון שלכם, אתם יכולים אולי למנוע ממנו מלהגיע למעבדה אם תרכשו מגן מסך איכותי שישמור על האייפון שלכם מפני פגיעות קשות, למעבר לקטלוג מגנים לאייפון.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות