בגידה – איך זה קורה?

כרעם ביום בהיר נופלת עליכם ההבנה כי מדובר ביחסים לא טובים. בן / בת הזוג שלכם, איתם אתם חולקים את החיים, העדיפו מישהו אחר על פניכם, בין אם לאהבה ובין רק אם לרומן סוער במיטה. אם אתם מרגישים שאתם במצב דומה, אתם לא לבד. לא סתם אחוז הגירושים בישראל הוא 27%.

איך יודעים שזה מה שקורה?

לרוב הפרידה מתחילה כמה שנים קודם, אבל אף אחד לא רוצה לפרק את החבילה. אז מפסיקים לתקשר כמו שצריך, אין חיבה אלא רק פרקטיקה וריבים. שלא לדבר על יחסי מין. לכן הצדדים מרגישים קורבן, מרגישים רע עם עצמם, וצריכים להתנחם במישהו אחר. לכן, קורית בגידה. זה צעד "לגיטימי" אם היחסים לא מאוזנים ואף מתעללים, אבל כמובן שיש לכך משמעויות, דבר קשה נפשית, כלכלית ובוודאי אם יש ילדים בעסק.

לאיזה דברים צריך למה לשים לב?

נתונים המתקבלים באמצעות משרדי חקירות המפעילים חוקר פרטי החושף בגידות מעלים סימפטומים שחוזרים על עצמם כאשר מתרחשת בגידה, כמובן שאין לקשר זאת לכל מקרה ומקרה ותמיד שאתם מטיחים בבן הזוג האשמות כאלו ואחרות כדי להסתייע בעזרתו של חוקר פרטי בכדי לקבל הוכחות, אם אתם חושדים בבן / בת הזוג שלכם, שימו לב לדברים הבאים. האם הוא / היא צמודים לסלולארי שלהם ולא משחררים אותו לבד? האם הם מתחילים לצאת בשעות שונות ומשונות, חוזרים מאוחר או שהרגלי היום יום שלהם השתנו? האם הם מתחילים לדאוג לצורה החיצונית שלהם יותר מבדרך כלל? משהו מוזר קורה!  יתכן וזו בגידה.

האם להתעמת עם בן / בת הזוג?

לפני שמפרקים את החבילה, כדאי לנהל שיחה רצינית ולהתעמת עם בן / בת הזוג. רבים חוששים שזה יביא לפיצוץ, ודואגים לילדים, אבל אולי עדיף לדעת את האמת מאשר לחיות בסבל. בסוף, זה טוב גם בעבור הילדים. העימות גם יסייע לדעת אם לרדת מזה או להמשיך לחקור, כי תגובת בן / בת הזוג יכולה לסייע להבין מה קורה, לעתים אף נוצרים ריבים מיותרים בגלל חוסר התקשורת שפוקד את בני הזוג.

האם אפשר למצוא אפיק משקם?

אפשר ללכת לטיפול זוגי או לגישור גירושין, שמסייע לשקם את הקשר. התקשורת נבנית מחדש, האהבה חוזרת וגם ההבנה מדוע זה קרה על מנת שזה לא ישנה. פעמים רבות הליך זה לא צולח, כי הקושי גדול מדי וגם האהבה מתה הרבה לפני הבגידה כך שאין עם מה לעבוד.

אם רוצים להתגרש, מה עושים?

גירושים הפך לאחד הריבים המכוערים והמתוקשרים בשנים האחרונות, שני אנשים שעד לפני תקופה חוו את השנים היפות בחייהם, פתאום הפכו לאויבים מרים אחד של השני, אם רוצים לבנות תיק גירושים מסודר, צריכים הוכחות. בשל כך, אם הודאה של בן / בת הזוג, צריך לפנות לחוקר פרטי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות