בדק בית להשקעה בטוחה

עברתם לדירה חדשה או שאתם שוקלים לעבור לדירה חדשה או למכור את שלכם, כיצד תדעו מה השווי האמיתי של הדירה ומה היקף התיקון שעלכם לבצע בה, קיימות בשוק חברות שמתמחות בהערכת כגון זה, חברות שהתמחותן בדק בית.
חברת בדק בית יכולות לפתור לכם טרחות והוצאות רבות ולהעניק לערך שלכם הגנה מפני פיחות ושחיקה, נדון כאן בכמה תסריטים-

אתם מעונינים לרכוש דירה מקבלן או מיד שנייה

אם רכשתם דירה מקבלן ואתם רוצים לדעת שהכסף הטוב ששילמתם עבור דירתכם מצדיק את התמורה שקיבלתם כדאי לפנות אל חברה שמתמחה בבדק בית, לא כדאי לעומת זאת להעלים עין מפגמים קטנים שאתם מוצאים בדירה, או פשוט להשקיט את הצורך לבדוק את הדירה ולהמתין עד שהליקויים יצוצו במלואם, לרוב הנזק המבני שנגרם לדירה לאחר שנות חיכיון יצריך השקעה כלכלית גדולה יותר מצידכם או מצד הקבלן ולכן עדיף לפתור את הליקוי עוד כשהוא מצומצם. אם מדובר בדירה מיד שניה שאתם מעונינים לרכוש- אזי בדק בית הוא מחויב המציאות, בית מזדקן גם כן, חוזקו המבני פוחת ומערכות התשתית כגון חשמל ואינסטלציה נפגמים, לכן לרוב יהיה פער בין המחיר המבוקש עבור הדירה אותה אתם מעונינים לרכוש לבין ערכו האמיתי של הבית לאחר השיפוץ והשיקום שדרושים לתשתיותיו, במצב שבו אתם תצטרכו לממן שיפוץ עבור הדירה שזה עתה רכשתם- חברת בדק בית תוכל להעריך עבורכם את היקף השיפוץ הנדרש ולתת בידכם מסמך מחייב אשר יסייע לקזז את מחיר השיפוץ ממחיר הדירה על מנת להגיע אל שיוויו האמיתי של הבית בזמן העיסקה.

אתם מעוניינים למכור את דירתכם

בידכם נכס שאתם מעונינים למכורו, אתם יודעים את מחירו בשוק אך אינכם רוצים להחשף לתביעות משפטיות והיה וימצאו בנכס ליקוים, לכן כדאי להזמין חברה שמתמחה בבדק בית, חברה כזו שבה שמאי ומהנדס בנין תחקור את מצב הנכס ותתן בידכם דו'ח מקיף על הליקויים שמצויים בו כך שתוכלו לגרוע את מחיר תיקונם ממחיר המכירה, כך תמצאו קונה שיעריך את הגינותכם וישמח לשלם את המחיר על פי שוויו האמיתי של הנכס. בדק בית יחקור ויידע אותכם על זכויות בניה נוספות בנכס והיה וקימות ואז יתכן ואף יגדיל את שווי הנכס המוצע למכירה.

מסיבות אלו אנו ממליצים לפנות אל חברה מורשית ומוכרת לבדק בית על מנת להכיר לתעד ולבצע קניה ומכירה מושכלים ובעלי ערך ממשי של נכסים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות