בוטוקס – טרנד גם בקרב גברים

אם עד היום סברתם שבוטוקס הוא אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בעולם בתחום האסתטי, צדקתם. אך אם סברתם שמדובר על טיפול שמיועד רק לקהל היעד הנשי, טעיתם ובגדול. בוטוקס תופס תאוצה מדי שנה שחולפת גם אצל גברים ולמעשה ניתן לומר שמדובר על אחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות בקרב המין הזכרי.

בוטוקס לגברים

הגברים של היום

אם בעבר גבר לא היה צריך לדאוג למראה שלו אלא לפרנסה שלו ולמראה של האישה שלידו, כיום התפתחנו ובעשור האחרון ניתן לראות מודעות גדולה בקרב הגברים בכל הקשור אל ההיבט האסתטי והבריאותי. אם לפני עשור, רוב הגברים שדאגו למראה שלהם היו בדרך כלל גברים שניסו לגבור על ההזדקנות הטבעית שלהם, כיום גם גברים צעירים דואגים לעור פניהם ופונים לקוסמטיקאיות, מוודאים ששיער ראשם בריא ופונים אל תחום האסתטיקה החיצונית, דבר שבא לידי ביטוי בניתוחים שונים למטרת שיפור מראה חלקים שונים בגופם ובפנים שלהם וטיפולים אסתטיים שונים, כמו למשל טיפולי בוטוקס.

 

בוטוקס וגברים

החשיבות של המראה האסתטי גדולה גם אצל גברים ובשנים האחרונות ניתן לראות שיותר ויותר גברים אינם חוששים לאבד מגבריותם משום הדאגה לעור הפנים שלהם ומשום הטיפולים האסתטיים השונים אותם הם מבצעים. אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר וזאת משום התוצאה הנפלאה והעובדה שפרק הזמן של הטיפול קצר ביותר (עשר דקות עד רבע שעה) הוא טיפול הבוטוקס. רוב הגברים ניגשים אל מומחה בתחום בעל ניסיון בהזרקת בוטוקס לגברים ומבקשים ממנו ליישר את הקמטוטים שנוצרו בין העיניים, משני צידי הפה ובמקומות נוספים. כל אחד מודע לכך שהפנים הם כרטיס הביקור שלנו ולכן חשוב מאוד לשמור על מראה הפנים האסתטי ולשדר רעננות ואסתטיקה. האזורים הפופולאריים ביותר להזרקת בוטוקס אצל גברים הם מצח, גבות ועיניים. בהקשר זה, קיראו גם – מהו פיסול פנים ללא ניתוח.

 

לסיכום, הזרקת בוטוקס לגברים פופולארית ביותר בשנים האחרונות ויכולה לפתור מצבים של מצח מלא בקמטים, קמטוטים במקומות נוספים בפנים ובצוואר ופעמים רבות גם בעיה של עור מדלדל בצוואר או צניחה של העפעפיים. כי היום בפעולה פשוטה שאורכת מספר דקות יכולים להרשים בקלות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות