בחירות בטבעון 2018 – דברים שכדאי לכם לדעת

אם יש מקום נפלא באזור צפון הארץ, וליתר דיוק באזור של עמק יזרעאל, זה כמובן האזור שעונה לשם "טבעון". כאן התושבים יכולים ליהנות מאיכות חיים ברמה מאוד גבוהה ומתנאים טובים, בין אם זה כולל את התרבות שיש במקום ובין אם זה כולל הקאנטרי המפנק שכל כך נעים לשחות בו. עם זאת, גם בטבעון, כמו בכל מקום אחר בארץ, יש הרבה שינויים שצריך להכניס ולכן הבחירות בטבעון לשנת 2018 חשובות כל כך. בחירות בטבעון 2018 יכולות לשנות את פני המקום ואת האווירה שיש בו, אז למה שלא תבואו גם אתם ותשתתפו בעניין אם אתם תושבי המקום ואם יש לכם זכות הצבעה?

מדוע בחירות בטבעון 2018 זה משהו שצריך לעניין את כולנו?

זה נכון שלא אחת שיטת הבחירות הדמוקרטית משאירה אותנו מיואשים, כי אנחנו הולכים, מצביעים למועמד שלנו ובסופו של דבר מישהו אחר בכלל נבחר. עם זאת, האם קיימת אפשרות אחרת? התשובה היא כמובן לא. הבחירות בטבעון בשנת 2018 צריכות לעניין כל אחד מאיתנו כי זו הדרך שלנו להשפיע על הנעשה וזו ההזדמנות שלנו לקחת חלק בחגיגת הדמוקרטיה הנפלאה. לכן חשוב לדעת שאם מדברים על בחירות בטבעון 2018 המועמד המוביל הוא כמובן עידו גרינבלום ובוודאי גם אתם תוכלו למצוא לא מעט דברים חיוביים לומר עליו.

מה באמת הייתם רוצים לשנות בטבעון?

רגע לפני שאתם מצביעים בבחירות של טבעון לשנת 2018 ורגע לפני שאתם בוחרים במועמד שכולם ממליצים לכם עליו, אנחנו מציעים לכם לחשוב גם מה באמת הייתם רוצים  לשנות במקום. האם עבורכם בחירות בטבעון 2018 זו ההזדמנות לשנות:

  • את החינוך במקום?
  • את התשתיות?
  • את עלויות הנדל"ן?

או שאולי הייתם רוצים להיאבק כדי להכניס תרבות מסוג אחר למקום? נסו לחשוב מה באמת יכול להיות משמעותי עבורכם ובצורה כזאת יהיה לכם הרבה יותר פשוט לבחור את המועמד הנכון לכם. מה שבטוח זה שכדאי להשקיע, לצאת ולהצביע כי אם יש לכם אפשרות לקחת חלק, מדוע שלא תעשו זאת?

כתיבת תגובה

תפריט נגישות