בחירת אבקות חלבון מומלצות

אבקות החלבון בעלות חלבון מי גבינה איזולט טהור נחשבות לאיכותיות, טעימות, בעלות מרקם אקסטרה עשיר ובנוסף, מביאות את הגוף ליכולות גבוהות. אבקות חלבון מצוינות לכל סוגי הספורטאים אשר מעוניינים להעלות מסת שריר, לשמור על משקל גוף מאוזן ולהוסיף רמת חלבון גבוהה בספיגה הכי טובה שניתן להשיג.  לבחירה של אבקות חלבון באתר טבע בריא

אבקות חלבון מומלצות

*אבקת חלבון  DYMATIZE ISO 100 נחשבת לאבקת חלבון טעימה במיוחד המכילה 25 גרם של חלבון איכותי, 6.65 גרם גלוטמין ו-4.45 חומצות אמינו מסועפות מסוג BCAA. אבקת DYMATIZE ISO 100, איננה מכילה סוכרים, פחמימות, גלוטן ולקטוז והיא נחשבת לאחת מאבקות החלבון הנמכרות ביותר בעולם. האבקה מגיעה במגוון רחב של טעמים – קרם עוגיות, וניל, בננה, תות ועוד.

 

*אבקת חלבון Super Effect, משלבת בתוכה את מיטב הרכיבים האיכותיים והמוקפדים שמציע שוק אבקות החלבון בעולם. אם אתה מעוניין להעלות את מסת השריר שלך, או לחילופין לשמור על המסה הקיימת – אבקת Super Effect יוצרה במיוחד בשבילך. Super Effect היא אבקת חלבון טעימה בעלת מרקם עשיר ואיכותי. כבר בטעימה הראשונה, מיד מרגישים בהבדל. מנה של אבקת Super Effect, מספקת כמות גבוהה של חומצות אמינו המאפשרות יצירה של תהליכי סנתוז חלבונים לתאי השרירים ואף תורמת לגוף בתהליך התאוששות מלא ובטוח.

 

*אבקת Dymatize Elite Fusion, משלבת בתוכה תרכובת מושלמת המאזנת בין פחמימות, חלבונים ושומנים ומספקת את הצרכים המדויקים של הגוף שלנו לאחר אימון קשה ואינטנסיבי.  Dymatize Elite Fusion היא אבקת חלבון טעימה המגיעה במספר טעמים מעולים, ביניהם קרם עוגיות, בננה, ושוקולד. האבקה מכילה תשלובת חלבונים משודרגת בעלי רמות ספיגה שונות אשר מאפשרות לתהליכי בנייה להימשך זמן רב מתום האימון, גם בזמן מנוחה מוחלט.

 

*Iso Plex32- מכילה 100% חלבון מי גבינה איזולט מבודד. האבקה עברה תהליכי סינון ללא פשרות ומכילה רכיבים רבים החיוניים להגדלתה של מסת השריר. so Plex32, היא אבקת חלבון טעימה ואיכותית נטולת סוכרים ושומנים.

* Super Quad Protein נחשבת לאבקה מעולה בשל היותה מכילה מספר חלבונים ביניהם: Whey Isolate ו- Protein Isolate מה שהופך את האימון בו השקענו למאוזן בצורה מושלמת בין היכולת של הגוף ליצור תהליכים אנאבוליים לבין רמת ההתאוששות שלו. Super Quad Protein טעימה להפליא ומגיעה בשלושה טעמים מדהימים לבחירה- שוקולד, וניל או קרם עוגיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות