בית חכם ב- 2022 הכולל מנעול חכם לדלת

מהפיכת הבית החכם בעיצומה, ובכל יום צצים בשוק עוד ועוד חידושים ששווה להכניס הביתה; החל מאלמנטים קטנים שעוזרים לבצע פעולות פשוטות בבית ועד להמצאות חדשניות בעלות השפעה אדירה. למשל, מנעול חכם לדלת אותו ניתן להתקין בדלת הכניסה או בשער החיצוני. למנעול החכם יש יכולת להקנות לנו ביטחון ושלווה בסביבה הפרטית שלנו, שכן בניגוד למנעולים הקלאסיים, הוא הרבה יותר מתוחכם.

מהם היתרונות של מנעול חכם לדלת

הגבה שלך בוודאי מורמת אל-על כרגע בפקפקנות, כי הרי איך מנעול יכול להיות חכם עד כדי כך? ובכן, אספנו כמה יתרונות של מנעול חכם לדלת שאולי יעזרו לשנות מעט את המחשבה שלך ואולי אפילו להתחדש במנעול כזה בעצמך:

  • זה ממש נוח – המנעול החכם נוח מאוד, ופותר אותך אחת ולתמיד מצרור המפתחות הכבד והמוכר. כעת, גם אין יותר סכנה לאבד את הצרור המדובר!
  • בטיחות מעל הכל – איך שלא נהפוך את זה, היתרון הגדול ביותר של המנעול החכם הוא הבטיחות שבו; העובדה שאפשר לשלוט בפתיחה והסגירה שלו מרחוק, באמצעות אפליקציה חכמה בפלאפון. העובדה שהמנעול ייפתח אך ורק אם יקבל פקודה ממך או בטביעת אצבע מקרוב, שאם הדלת נשארה פתוחה יותר מידי זמן תתקבל התראה במכשיר הנייד, ועוד. אין סוף לאפשרויות כשמדובר במנעול חכם וכמו שציינו, בכל יום ממציאים עוד ועוד חידושים מופלאים.
  • בקרת כניסה – באמצעות האפליקציה, אפשר להגדיר שעות כניסה לגורמים מסוימים. למשל, אם יש מנקה, מטפלת או גנן שצריכים להגיע בשעה מסוימת, הרי שהדלת תיפתח עבורם רק בטווח שאתם תקבעו. בנוסף, ניתן לבצע רישום של כניסה ויציאה מהבית ולהעניק הרשאות כניסה למי שרק רוצים.
  • נעילה אוטומטית – הרכבים של המאה ה-21 נועלים את עצמם כעבור זמן קצר, אם אנו שוכחים לנעול אותם בעצמנו. הטכנולוגיה הנהדרת הזו שמגנה על הרכב שלנו, עברה אדפטציה גם לעולם הדלתות והשערים. כך, אם שכחנו לסגור אחרינו או לנעול, המנגנון האוטומטי כבר ידאג לעשות זאת עבורנו.
  • הכל מגובה – נו, הרי איך אפשר לסמוך על מערכת חכמה עד הסוף? התשובה היא שאי אפשר, חייבים שיהיה איזשהו גיבוי. כך, גם במערכת של מנעול חכם לדלת אנחנו לא תלויים רק בטכנולוגיה אחת ויחידה, אלא שיש לנו אפשרויות; לפתוח את הדלת בעזרת צ'יפ חכם, טביעת אצבע, אפליקציה בפלאפון ועוד.

אתם חייבים את זה אצלכם בבית

נו, הצלחנו לשכנע? ברור שכן! מנעול חכם לדלת הוא עולם ומלואו – של רוגע, שלווה ובטחון. לא משנה היכן נמצאים, כמה רחוק, מתי חוזרים הביתה, רק הידיעה שכל מה שיקר לנו מוגן ושמור, מספיקה כדי לגרום לנו להרגיש טוב ולהמשיך את שגרת היום ללא דאגות. זה הזמן לבחון את הנושא בעצמך, ולהצטרף לרבים אחרים שכבר נהנים מבית חכם ובטוח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות