בקיץ הזה תלבשי שחור – כל הסיבות ללבוש שחור למרות החום

כמה פעמים שמעת ש"שחור לא פרקטי בקיץ, כי שחור תופס חום"? שתהיינה בריאות הדודות והסבתות שלנו, טחנו לנו את המשפט הזה השכם וערב. אם נבחן את העובדות לעומק, נגלה, שאולי אם את עובדת בשדה כל היום, שחור אינו פרקטי עבורך.

אבל אם את עוברת כל היום מהמזגן שבבית למזגן שברכב, למזגן של המשרד, למזגן של הרכב שוב ומשם למזגנים שבקניון או בחזרה לבית הממוזג, מה אכפת לך ש"שחור תופס חום"? איפה הוא יכול לתפוס אותו, בבית הקפה הממוזג? J

ללבוש שחור

זהו, סיימנו עם הטיעון הלא רלוונטי הזה? עכשיו אפשר להפליג בשבחיו של לבוש שחור?

 

  • שחור מתאים כמעט לכל צבע עור, עיניים או שיער – כשאת קונה חולצה שחורה, את יודעת שהיא תוכל לשמש אותך גם אם תרכיבי עדשות מגע כחולות, תצבעי את שערך הבלונדיני בגוון חציל ותשתזפי (או תחווירי). שחור יהלום אותך כמעט בכל המקרים האלה ואחרים.

 

  • שחור הוא צבע שמשתלב בהצלחה עם כל הצבעים הבהירים – חולצת טי שירט צבעונית ומקושקשת תיראה נהדר עם מכנסי ג'ינס שחורים, בדיוק באותה המידה שחולצה אלגנטית בצבע קרם תשתלב איתם. אם אינך שולטת בהתאמת הצבעים, או שפשוט לא בא לך להתעסק בזה, פריט לבוש שחור יסגור לך את הפינה הזו.

 

  • שחור נחשב לצבע מרזה – ככלל, כל הצבעים הכהים נחשבים ליוצרים צללית דקה יותר. אולם כאן נדרשת בחירה זהירה ומחשבה מודעת: לבוש שחור כולו, ללא שבירה שלו (בעליונית בהירה יותר, למשל) עלול ליצור רושם של גוש גדול לא ברור וכהה מאד. זה לא המראה שאת רוצה ליצור, נכון?
    לא בכדי, האתר לול פאשן פתחו קטגוריה ספציפית ל LBL (Little Black Dress)

 

  • שחור הוא צבע ורסטילי – אם ניקח חולצת טי שירט פשוטה ושחורה (מהסוג החלק לגמרי, ללא הדפסים או סלוגנים), היא יכולה להוות באותה מידה של הצלחה בסיס למראה הקז'ואל (בשילוב עם ג'ינס ונעלי ספורט) ולמראה הספורט-אלגנט (מתחת לז'קט בסגנון זה, ובשילוב נעליים בעלת עקב נמוך). יתרון זה חשוב במיוחד עבור נשים שנדרשות להחליף את בגדיהן במהלך היום ורוצות לגוון את המראה שלהן ולא לדבוק בסגנון אחיד מבוקר ועד ערב.

 

  • שחור הוא סקסי – יש משהו בתחרה, משי, או סאטן שחורים שהופך אותם לסקסיים הרבה יותר מאחרים.

 

לסיכום:

שחור הוא צבע קלאסי ורב תכונות, שמומלץ לאמץ בכל עונות השנה. אל תתני לחומו של קיץ לעמוד בינך לבין שפע האפשרויות שבגדים שחורים פותחים בפניך. בבלוג "רק נשים" תקבלי עוד מגוון רחב של טיפים לאופנה נשית וענייני נשים בכלל.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות