דירות נופש ביער השחור – איך לטייל בכיף

מהו אזור היער השחור?

מדובר על אזור בדרום מערב גרמניה, אשר נחשב לפופולרי מאוד למטיילים. גבולו הדרומי הוא בשוויץ וגבולו המערבי הוא בנהר הריין שבצרפת. היתרונות של אזור זה הן האטרקציות המרובות הנמצאות בו כגון פארקים לילדים, כמו גם מסלולי טיול יפים ובהם מפלים מרשימים.

כאשר מגיעים לבחור את סוג הלינה ביער השחור, כדאי לשאול כמה שאלות:

  1. האם מדובר על טיול עם ילדים?
  2. האם מדובר על טיול של זוג?
  3. האם הטיול אמור לכלול גם גיחות לצרפת או לשוויץ?

לפי השאלות האלה ניתן לבחור את סוג הלינה. לדוגמה, אם מדובר בטיול עם ילדים, כדאי לשכור דירות נופש ביער השחור במקום לחפש צימר. דירות הנופש ביער השחור ממוקמות לרוב במרכז האזור, בסביבות העיירה פרייבורג ואגם טיטיזי. היתרון שבכך הוא שמשם קל מאוד להגיע לאטרקציות ולאתרים נחשבים באזור. משפחות רבות בוחרות לטייל ביער השחור עם ילדים, ועבורן דירות נופש הן הפתרון הטוב ביותר. זאת מפני שהדירות מאפשרות למשפחה אירוח עצמאי, הכולל בישול עצמאי וניקיון עצמאי. זאת בשונה מצימרים או פנסיון אשר מספקים גם שירותי ניקיון וארוחות בוקר, אבל הם מכילים מספר של נופשים ולכן אין את הפרטיות שמספקות דירות נופש.

כיצד לבחור דירות נופש ביער השחור?

ישנן דירות נופש רבות ביער השחור וכל אחת בעלת מאפיינים ייחודיים לה. לכן לפני ביצוע ההזמנה מומלץ לבדוק את המקום באינטרנט, לראות תמונות, והכי חשוב – לקבל המלצות ממטיילים שכבר לנו שם. בנוסף, כדאי לבדוק אם הדירות מכילות מטבח שאפשר לעבוד בו, הכולל מקרר, ואם יש מכולת או מקום אחר באזור לקנות מצרכים קרוב לדירה. אפשר גם לבדוק אם יש אינטרנט אלחוטי בדירה, ואם יש בה מרפסת. המחיר משתנה בהתאם לגודל הדירות, מיקומן, והזמינות של בעל הבית.

ישנן דירות נופש ביער השחור המיועדות ספציפית למשפחות עם ילדים, והן כוללות מתקנים לילדים בחצר, כגון נדנדות ומגלשות. הדירות בדרך כלל נמצאות במיקומים יפיפיים הכוללים עדרי פרות ועדרי סוסים הרועים בחופשיות. האווירה מתאימה מאוד לילדים ולמשפחות כי היא רגועה אך גם מספרת מגוון אפשרויות תעסוקה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות