דלתות כניסה מעוצבות – מאיזה חומר מומלץ שדלת הכניסה שלנו תהיה?

דלת הכניסה לבית שלנו מהווה פריט מרכזי בו. כאשר אנשים עומדים בפני הדלת לבית שלנו בפעם הראשונה הם חווים חוויה של עושר וציפייה – הדלת יכולה להשפיע במידה ניכרת על הרושם שהבית שלנו וגם אנחנו נשאיר על האורחים שבאים לבקר אותנו. כאשר אנחנו בוחרים איזה דלת כניסה תהיה לנו בבית כדאי לנו לבחור תמיד בדלתות מעוצבות. דלתות כניסה מעוצבות יכולות להיות יפות מאוד ואסתטיות והן יכולות להפוך את הבית שלנו ליוקרתי ומרשים יותר. כאשר אנחנו קונים דלתות מעוצבות לכניסה של הבית שלנו אנחנו יכולים לבחור בין דלתות העשויות מפלדה ובין דלתות שעשויות מעץ.

דלתות כניסה מעוצבות – האם אפשר לעצב דלתות יפות מפלדה?

דלתות כניסה מעוצבות יכולות להיות עשויות מחומרי מתכת כמו ברזל ופלדה. השימוש בדלתות פלדה בארץ הוא מאוד נפוץ כי דלתות אלו הן הרמטיות ובטוחות מאוד – קשה מאוד לפרוץ אותן ולכן אנשים רבים בוחרים בהן. דלתות פלדה לא חייבות להיות לבנות או בצבע עץ. כיום ניתן למצוא בשוק הרבה מאוד סוגים שונים של דלתות כניסה מעוצבות. יש דלתות פלדה עם חלונות זכוכית או דלתות בהדפסים ומרקמי צבע שונים ומגוונים.

דלתות כניסה מעוצבות – יתרונות של דלתות עץ

דלתות כניסה מעוצבות יכולות להיות גם עשויות מחומר טבעי ונפוץ מאוד – עץ. כאשר אנחנו קונים דלת עץ כדאי לנו לקנות דלת מעץ טבעי כמו אלון או אורן. יש אפשרות גם לקנות דלתות מעץ מעובד או סינתטי ודלתות אלו הן בדרך כלל גם זולות יותר. את דלת העץ ניתן לצבוע בכל צבע משחור ועד לבן או אדום וניתן גם להשאיר אותה בצבע עץ טבעי. חשוב לוודא שהדלת שלנו צבועה בצורה שתשמור עליה מפני חום וקור ומפני רטיבות בחורף. שלא כמו הדלתות הפנימיות בבית, דלתות הכניסה חשופות יותר למזג האוויר והן צריכות להיות מוגנות מפניו בשביל שלאורך השנים האיכות שלהן לא תיפגע או תקלקל.

עיצוב פנים – למה חשוב לשלב בין עיצוב של החלל הפנימי והחלל החיצוני בבית

כאשר אנחנו בוחרים דלתות לבית ובכלל כאשר אנחנו מעצבים את הבית שלנו חשוב להתאים את עיצוב החלל הפנימי בו לעיצוב של החלל החיצוני בו. התאמה בין החלל החיצוני והחלל הפנימי בבית שלנו תיצור תחושה של זרימה ושל הרמוניה. כך למשל כדאי שהצבעים של החלל החיצוני בבית יתכתבו עם הצבעים של החלל הפנימי בבית. עוד חשוב לוודא שסגנון העיצוב של הבית (מבפנים ומבחוץ) יהיה אחיד ושלא ייווצר מצב בו פנים הבית שלנו מעוצב בסגנון מודרני והחלל החיצוני בבית הוא בסגנון כפרי שמזכי את טוסקנה. הקפדה על מראה אחיד בעיצוב של כל הפרטים השונים בבית משלנו מהרהיטים ועד הדלתות והאמנות שיש על הקירות תשדרג את המראה של הבית ותהפוך אותו למקסים.

הכתבה בשיתוף עידן דלתות כניסה, החברה המובילה בישראל לשיווק והתקנת דלתות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות