הובלות דירה עם מנוף הרמה

אחד היתרונות של מנוף הרמה הוא היכולת להשתמש בו לצורך הובלות דירה. בעזרת מנוף ניתן להתגבר על קשיים מבניים, להעביר ציוד כבד וגם לחסוך זמן והוצאות

מנוף הרמה הוא אחד האמצעים החשובים ביותר של חברת הובלה. כמעט כל חברה מקצועית מעסיקה מפעילי מנוף עם הסמכה רישיון. המפעילים מצטרפים לצוות ההובלה ואחראיים על תפעול ועל בטיחות. השילוב בין סבלים ומנוף מציע יתרונות רבים גם ללקוחות פרטיים וגם לבעלי משרדים או עסקים המתכננים הובלה:

א. קשיים מבניים – רוב הקשיים הדורשים שימוש במנוף הם חדר מדרגות צר, היעדר מעלית ומפתחים קטנים. אלו בעיות המהוות חלק בלתי נפרד מבניינים ישנים, אך הן קיימות גם במגדלים חדשים יחסית. קשיים מבניים מנטרלים את היכולת לבצע העברה והובלה בעזרת סבלים בלבד. הפתרון היחיד הוא להרים את המנוף ולהוציא או להכניס ציוד דרך המרפסת, הגג והחלון.

ב. ציוד כבד – חברת הובלות לא יכולה להעביר פסנתר או סוגים אחרים של ציוד כבד בעזרת סבלים. החברה צריכה להשתמש במנוף כדי להעביר את הציוד בעדינות, להכניס אותו ישירות לתוך המשאית או להגן עליו. את הציוד הכבד עוטפים בצרה ייחודית וכך מאפשרים הובלה מהירה ויעילה.

ג. חיסכון בזמן ובהוצאות – חשוב לציין כי הובלות דירה ומשרדים עם מנוף הרמה לא באות על חשבון חיסכון בזמן ובהוצאות. בפרויקטים מורכבים של הובלה אין ברירה אלא להשתמש במנוף מן הסוג הזה. המנוף מוכיח את יעילותו והוא תורם לביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר. במילים אחרות, עדיף לשאת בהוצאות של עוד כמה מאות שקלים ולבצע הובלה עם מנוף, מאשר לספוג הפסדים המלווים את הפגיעה בציוד ובחפצים האישיים.

מה עוד אפשר לעשות עם המנוף?

לא רק בתחום ההובלות מנצלים את היתרונות של מנוף הרמה. בענף הבנייה לדוגמא משתמשים במנוף כזה כדי להרים מזגנים, דודי שמש וחשמל, חומרי בניין, לוחות גבס ולוחות זכוכית. השימוש במנוף פופולארי באתרי בנייה חדשים ובדירות גבוהות שעוברות שיפוץ. אפשר להוסיף למנוף אביזרים תומכים כמו סלי הרמה ומשטחים ולהשתמש בו גם לטובת שירותי גינון. עבודות מנוף כלליות נמצאות תחת פיקוח ומשולבות בנמלי תעופה ונמלים ימיים. המנוף מאפשר ביצוע מהיר של עבודות תשתית, חשמל, פינוי פסולת וגיזום עצים.

מנוף הוא כלי להרמת גופים כבדים עם כושר נשיאה מוגבל התלוי במספר גורמים. מי שרוצה להשתמש במנוף ולייצר בעזרתו יתרונות גם עבור הובלות צריך לבדוק את הגורמים הללו. יש להקפיד על הוראות הבטיחות ולקרוא היטב את ההנחיות. כושר הנשיאה של המנוף תלוי למשל בחוזק החומרים מהם הוא מורכב, בבסיס וחוזק הבנייה של הזרוע הארוכה. עוד אלמנט המשפיע על כושר הנשיאה הוא כמות משקל הנגד בזרוע הקצרה והצורה בה מתקינים את המנוף על המשאית.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות