היכן תמצאי מבחר בגדים באינטרנט עד 99 ₪?

רשת האינטרנט מציעה לך מבחר ענק של חנויות בגדי נשים במחירים נמוכים ואטרקטיביים. בחנויות אלה, בנוסף למחיריהן הזולים ממילא (יחסית לחנויות האמיתיות בקניונים ובמרכזי הקניות), תוכלי למצוא מבצעים חדשים ומחירים מיוחדים כמעט בכל יום מחדש. אם תקפידי לשמור את אצבעך על הדופק באינטרנט לאורך זמן, תוכלי לצוד פריטי ביגוד, הנעלה, אקססוריז ועוד, אשר כולם זולים עוד יותר מהמחירים הזולים הרגילים.

אז איפה תשימי את האצבע שלך כדי למצוא מבצעים משתלמים במיוחד?

  1. גוגל הוא ידידה הטוב ביותר של האישה החוסכת – רשמי לעצמך מספר צירופי מילים יעילים, אשר הקלדתם במנוע החיפוש המבוסס והיעיל תסייע לך באיתור אוצרות משתלמים ברשת. אם הזמן, תלמדי מה הן המילים ה"נכונות", אשר מניבות עבורך את תוצאות החיפוש המתאימות ביותר. דוגמאות: "אאוטלט אופנה", "מבצע בגדי נשים" "בגדים עד 99" וכדומה. נסי כל אחת מהאפשרויות עם מרכאות או בלעדיהן.
  2. אתרי קניות גדולים – את בוודאי מכירה כבר אתרים כמו ebay ו-Amazon, אולם, בנוסף להם, בכל יום צצים ברשת אתרי קניות חדשים וזולים, שיציגו בפניך את מרכולתם, ויאפשרו לך לבצע רכישות מקוונות, גם אם את נמצאת בקצה השני של העולם (מבחינתם).
  3. הרשמה לרשימות תפוצה של אתרי קניות – ניוז-לטרים של אתרי קניות ואתרי בתי אופנה הם מקור מעולה למציאת דילים קצרי מועד, שיתנו לך את המידע ישירות לתיבת המייל שלך.
  4. דפי פייסבוק של אתרים מוכרים – אם קשה לך לערוך סבב יומי (או שבועי) במדורי אופנה ולייף-סטייל של אתרי חדשות מרכזיים, חסכי לעצמך את זמן השיטוט בהם, ופשוט עשי להם לייק בפייסבוק. כך תקבלי את כל הסיילים החמים ישירות לפיד שלך בפייסבוק (שבו, את מבלה זמן נכבד ממילא).
  5. בלוגי אופנה ובלוגים המתמחים במבצעים ובמוצרים חינם – הבלוגיה ברשת מהווה מקור בלתי נדלה של מקורות מידע להמלצות, ביקורות ואף קופונים שמוזילים את העלויות בקניית מוצרים מתחומים שונים. בחרי לעצמך מספר בלוגים המתמחים במבצעי אופנה מרחבי העולם, הרשמי לניוז-לטר שלהם או סבב תקופתי יפתח בפניך אינספור הצעות עדכניות.
  6. תאריכים מיוחדים ומבצעי סוף עונה – מכירה את המושג "Black Friday" ("יום שישי השחור")? באותו יום שישי, שחל בשבוע הרביעי בחודש נובמבר בכל שנה, הרשת הופכת לקרנבל ענק של חנויות המוזילות מחירים בהנחות ענקיות. כמוהו, גם ה-Cyber" Monday" ("יום שני המקוון") שחל ביום שני שלאחר חג ההודיה בארצות הברית, תקופות של לפני חגים, סופי עונה וכדומה, שכולם הופכים את הקניות שלך לזולות וכדאיות במיוחד.

לסיכום:

כמו שבוודאי הבנת כבר, האלמנטים החשובים ביותר הם עקביות ושמירת האצבע על הדופק. אם תקפידי על שני אלה, תוכלי לתפוס מבצעי אופנה מדהימים, קרוב מאד לרגע שהם מתפרסמים, וליהנות מהנחות או ממבצעי "כל הקודם זוכה".

 

למידע נוסף – אתר לולפאשן

כתיבת תגובה

תפריט נגישות