היתרונות השונים של פרקט פי וי סי

הנכם ניצבים בפני שיפוץ הדירה שלכם ואינם יודעים כיצד לבחור בין כל מיני סוגי הפרקטים? במאמר זה נבהיר לפניכם הודות היתרונות של פרקט פי וי סי. הדקורטיביות של הדירה שלכם וההחלטה הודות סוג הריצוף ההולם הינם פרוצדורות ממושכות ואף מסובכות למדי. בכל פעם שניצבתם בפני בחירה בהיבט של סוג הריצוף, עלו במוח שלכם מחשבות של דאגה בהיבט של מגרעות של כל חומר של ריצוף.  אולי הנכם מבכרים פרקט מעץ טבעי, אבל הרגישות שלו והן העלות הרבה שלו הביאו אתכם למצב של דאגה, ושמא הרהרתם הודות ריצוף קרמי והנכם יראים שהוא כבר אינו עכשווי. במאמר זה נעשה לכם סדר בתוך כל המחשבות המתעתעות שנוצרו אצלכם במהלך בחירה של ריצוף עבור הדירה שלכם.

היתרונות השונים של פרקט פי וי סי – 

ריצוף מהסוג של פרקט פי וי סי הינו פרקט אשר מורכב מן החומר פולימר וכן יש לו המון יתרונות, אשר הופכים אותו למוצלח במיוחד בשוק הריצוף עבור דירה. המעלה המובילה של פרקט פי וי סי הינה שהוא מיוצר בצורה סינתטית וגם בשל כך ניתן לייצר אותו בהלימה לדרישה ואף להעניק עבורו תכונות מעשיות. אחת מן התכונות הללו הינה שרידותו הרבה שלו, אשר באה לידי ביטוי שלעומת סוגים אחרים של פרקט, כמעט ואין תבחינו על גביו כתמים של בלאי והן סדקים, אף במידה ותגררו על גביו אביזרים כבדים או לחלופין תשימו על גביו ריהוט מסיבי. בנוסף לכך, חומר זה שריד גם בטמפרטורות גבוהות ואף למים, מפאת סיבה זו אפשר להתקין אותו גם באזור בעל לחות רבה כמו למשל – באמבטיה ואף באזור יותר חמים, אשר בו חודרות קרני שמש. 

במידה והנכם לוקים בכל מיני סאון של השכנים או של דרי הדירה שלכם – אף פה ריצוף זה עשוי להלום, בגין כך כי הוא מאופיין כמבודד מפאת סאון. אל מול פרקט אשר מורכב מן עץ, אשר בא רק בצבעי עץ טבעי, ריצוף של פרקט פי וי סי עשוי לבוא בכל מיני צבעים וכן בטקסטורות מסקרנות, אשר יחדירו גוון וגם חינניות לכל חדר בדירה שלכם וזה עוד למעט של פשטות ההתקנה ואף הזריזות אשר בה אפשר לערוך את המשימה.

פרקט פולימרי – 

האורגינל של פרקט פולימרי נוצר מן הדרישה של מעצבי מקום ציבורי לבצע סינרגיה של ריצוף פרקט במקום בו אותו הינם מעצבים, אבל רגישותו הרבה לבלאי וכן למים, יצרה מוצר כלאיים באופן של פרקט אשר מיוצר מפי וי סי אשר שריד בפני מים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות