היתרונות של הזמנת סקסופוניסט לחתונות והאפשרויות השונות הקיימות בשוק זה

אירועים זה אחת מהתעשיות המשגשגות ביותר בארץ, וזה נוגע לא רק לזמרי המוזיקה המזרחית שזה עיקר לחמם. סביב הערבים הנוצצים האלה המהווים עבור אנשים רבים את נקודת השיא בחייהם ישנם המון שירותים חשובים וחיוניים שהפכו לקונצנזוס מצד אחד, ולתענוג אמיתי מצד שני. בין המרכיבים האלה ניתן לראות אלמנטים וויזואליים, כגון מיצגיות, מאכלים מיוחד כגון מפלי שוקולד, אטרקציות בצורת מתנפחים ועוד ועוד. אך ישנם דברים אוניברסאליים –וזוהי מוזיקה, בעיקר כאשר מדובר במשהו קלאסי כמו סקסופון.

נגן סקסופון לחתונה

הייחודיות של הסקסופון

הסקסופון זהו כלי שמתאים לכל סוגי האנשים. הוא לא קלאסי מדי, כמו כינור וצ'לו (מה שעלול לא להיות העדפה גדולה של הרבה מהאורחים באירוע), הוא גם די קטן ונייד, בניגוד לכלים מסורבלים כמו פסנתר או נבל. והוא מספק מבחר די מרשים של מוזיקה שניתן לנגן: ג'אז, להיטי פופ ורוק, בוסה נובה, נגיעות לטיניות ועוד הרבה יותר. בשילוב עם מראה מרשים (ויש שיגידו – סקסי) של הנגן, שבדרך כלל מגיע לבוש בחליפה, נוצר מראה מלבב המפנק גם את חוש הטעם, גם את העין וכמובן שמסבר את האוזן.

הרפרטואר של נגני סקסופון בחתונות

כפי שכבר נאמר, סקסופון הוא כלי יותר אוניברסאלי ממה שיכול להיראות במבט ראשון. ניתן לשמוע מגוון רחב של מוזיקה במסגרת אירוע אחד. בדרך כלל, תכנית הנגינה של הסקסופוניסט מחולקת על פי השלבים השונים של האירוע. ישנה תוכנית המקובלת לנגינה בזמן קבלת פנים, נעימות רגועות ושקטות יחסית, כאשר אחד השירים המפורסמים שאף פעם לא שוכחים זה הלהיט – Besame mucho שכל אחד מאיתנו שמע בביצועים שונים, כולל בסקסופון. בשלבים הבאים יש כניסה של הקהל לאולם ותכנית של כרבע שעה בזמן כל אחת מהמנות המוגשות לשולחנות.

מוסיקה לאירועים

התרומה של נעימות ג'אז לכל אירוע

למרות שניתן לנגן סוגי מוזיקה שונים על הסקסופון, אין ספק שהז'אנר הפופולארי ביותר הינו הג'אז, שאיתו מזוהה הסקסופון באופן טבעי. למרות שמדובר בסגנון שלא מיועד לקהל הרחב בדרך כלל, באירועים תמיד יש קלאסיקות שנתפסות בצורה טובה, למשל "What a Wonderful" שכולנו מכירים, או "Summer Time" הידוע. נגינת ג'אז באירוע תמיד משרה אווירה של אירוע ברמה גבוה – לאנשים לא פחות חשובים ומתורבתים. זו הסיבה לכך שפעמים רבות מספיק להשקיע ולהביא נגן סקסופון שיוסיף סטייל וקלאס לאירוע שלכם. עבור רבים מדובר בהשקעה הרבה יותר חשובה מזיקוקים או בועות סבון באולם, בסופו של דבר לכולם יש סדרי עדיפויות משלהם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות