המדריך המלא – כך תבחרו מנדפים מעוצבים למטבח שלכם

המדריך המלא – כך תבחרו מנדפים מעוצבים למטבח שלכם

האם אתם מעוניינים להכין אוכל בצורה נוחה יותר? רוצים להיפטר מריחות רעים, מעשן ומאדים? אם כך, רצוי מאד שתמהרו לרכוש מנדפים למטבח שלכם. המנדפים הם מתקנים מיוחדים ,אשר בעצם מוציאים החוצה את כל הריחות והעשן, ושומרים על המטבח שלכם נקי ונעים. זה מושלם אם מכינים ארוחה קטנה או גדולה, אם נמצאים לבד בבית או כמובן אם מארחים אנשים בבית. כמובן שכיום, כשאתם ניגשים לבחור את המנדף המתאים, עליכם להתחשב כך בעיצוב שלו. אל תשכחו שמנדפים מעוצבים ישתלבו בצורה טובה יותר במטבח שלכם, יהפכו אותו ליוקרתי יותר, ובעצם יאפשרו לכם לשמור על רציפות דקורטיבית ,עניין שכלל לא מובן מאליו בימינו. אם כך, איך בוחרים במנדף מעוצב ויפה? הנה כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם בתהליך הקניה:

 

קניה של מנדף מעוצב בכמה שלבים פשוטים

  • מהו העיצוב במטבח? – לפני שממהרים לרכוש מנדפים למטבח, עליכם לשים לב מהו העיצוב מבטח שלכם, או אם מדובר על מטבח חדש או בשיפוץ – מהו העיצוב שאתם מעוניינים שיהיה לו? באופן עקרוני, אם אתם בוחרים במטבח בעיצוב מודרני או מינימליסטי, אין שום ספק שבחירת המנדף תהיה הרבה יותר פשוטה. הסיבה לכך היא שהעיצוב של רוב המנדפים הוא עיצוב מתכתי בגוונים של אפור או לבן – ולכן הם מתאימים מאד למטבחים מהסוג שציינו. אולם, אם אתם מעוניינים במטבח בעיצוב כפרי, האם זה אומר שאין שום אפשרות לבחור מנדף? ברור שזה לא המצב – אלא שאז צריך באמת לבחור את המנדפים בצורה יותר זהירה – לשים לב לציפוי החיצוני שלהם, לשים לב שהצורה שלהם משתלב עם העיצוב כפרי, וכיו"ב.
  • מעל מה המנדף יותקן? – עוד היבט חשוב מאד ברכישה של מנדפים למטבח נוגע למקום שהמנדפים יותקנו בו. אל תשכחו שהמטרה המרכזית של המנדף הוא כאמור להוציא החוצה אדים ועשן, ולכן יש לחשוב היטב היכן הוא ימוקם. מיקום טוב יכול להיות כמובן מעל הכיריים, מעל התנור, או מעל מדיח הכלים שלכם – ועליכם לוודא שיש מספיק מקום עבור המנדפים בחלל זה. לפעמים התקנה של מנדף אולי תהיה יפה מאד לכשעצמה, אבל זה לא יהיה יעיל אם מעבר לעיצוב היפה, המנדף לא באמת יתפקד היטב. לכן, חשבו גם על העיצוב של האזורים במטבח שבהם אתם מכינים את האוכל – ודאגו ליצור שם את השילוב המושלם עם המנדפים. שימו לב כמובן כי אפשר להתקין מספר מנדפים שונים במטבח שלכם – ואולי זה אף יתרום עוד יותר לעיצוב שלו.

 

כדאי לבחור כמה צורות ודגמים

כמובן שכאשר אתם בוחרים מנדפים למטבח, עליכם להתחשב גם במגוון הדגמים האפשריים שקיימים כיום. המנדפים מגיעים כיום בצורות מגוונות הרבה יותר בעבר, ואף בגוונים שונים ובגדלים שונים. כדאי ממש לבחון אותם בעיניים, ואז תוכלו לבחור במנדף המעוצב המושלם למטבח שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות