המדריך למיתוג דלפק קבלה

עומדים להיכנס למשרד חדש? רוצים ליהנות מעמדת קבלה מרשימה אשר עושה את העבודה כבר עם כניסת הלקוח למשרד? קבלו את המדריך המלא למיתוג דלפקי קבלה.

שלב 1- מיתוג נכון מתחיל בהגדרת מטרות!

מקדו את המטרה שלשמה אתם מציבים בכלל את דלפק הקבלה בכניסה למשרד. בין יתר המטרות הנפוצות ביותר תמצאו: עמדת המתנה, עמדת מודיעין והכוונה, עמדת קבלה ומסירה של דברי דואר ומשלוחים ועוד. ככל שתקפידו למקד את מטרת הצבת דלפק הקבלה כך תוכלו להתחיל לראות לנגד עיניכם את העיצוב הנכון וההולם ביותר למקום.

שלב 2- עצבו את דלפק הקבלה בהתאם לאופי העיצובי של חלל המשרד

עיצוב אחיד וקונספטואלי תורם רבות למיתוג המשרד. הקפידו להתאים את חומרי הגלם מהם עשוי דלפק הקבלה ואת רוח העיצוב שלו בהתאם לעיצוב הכללי של המשרד. בנוסף, מומלץ לשקול לעצב דלפק קבלה התואם את האופי העסקי של המשרד, וזאת כמובן בהתאם למטרות אשר הצבתם לעמדת הקבלה.

שלב 3- בחרו את חומרי הגלם ההולמים ביותר את אופי העיצוב ואת מטרות הצבת דלפק הקבלה

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של דלפקי קבלה המיוצרים מחומרי גלם שונים, או לחילופין, משילוב של חומרי גלם רבים. בין יתר חומרי הגלם מהם נהוג לעצב וליצור דלפק קבלה תמצאו: עץ, זכוכית, אלומיניום, מתכת, פלסטיק ועוד.

ההמלצה שלנו היא לבחור בשילוב חומרים נכון ומרשים, שמצד אחד ישדרג את עמדת הקבלה, ומצד שני, יאפשר לאנשים המאיישים אותה מרחב פעולה הולם.

שלב 4- הוסיפו הדפסת לוגו לעמדת הקבלה

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של הליך המיתוג הוא לחזור שוב ושוב על המסרים השיווקיים שלכם, ולכן, כבר בדלפק הקבלה מומלץ שיופיע באופן מרשים ובולט לוגו המשרד או החברה שלכם. כיום, תוכלו ליהנות משיטות הדפסה מתקדמות המאפשרות לכם לשלב ולהדפיס כל אלמנט גרפי על מגוון נרחב של חומרי גלם, וכפועל יוצא מכך, תוכלו למקם את הלוגו שלכם בצורה מרשימה ובולטת לעין בפני כל אדם שיכנס למשרדכם ויעבור דרך דלפק הקבלה.

שלב 5- מאחורי כל דלפק ניצב איש שירות!

אחד השלבים המהותיים ביותר למיתוג עמדת הקבלה שלכם טמונה בהון האנושי אשר יאייש את דלפק הקבלה בסופו של הליך. הקפידו לבחור בצורה דקדקנית את האנשים אשר יאיישו את עמדות הקבלה, וכמו כן, הקפידו לבחור באנשים בעלי תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר.

כמו כן, מומלץ לעצב את דלפק הקבלה באופן כזה שהאנשים אשר ניגשים אל דלפק הקבלה שלכם לא נתקלים בעמדה "בצורה" אשר מתוכה מציץ ראש של נותן שירות, הקפידו ליצור דלפק קבלה פתוח ואוורירי, המאפשר לאדם המאייש את העמדה ליצור קשר עין עם כל אדם הנכנס לתוך משרדכם מן הרגע הראשון.

זה הזמן להתחיל לתכנן בצורה נכונה ויעילה את דלפק הקבלה שלכם, זה הזמן להפוך את עמדת הקבלה למקום הכי חשוב במשרד!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות