המלצות לבחירת אולמות אירועים בהרצליה

אם אתם מחפשים אולמות אירועים בהרצליה ואזור השרון – אתם בבעיה. בשנים האחרונות אזור השרון הפך למקום הפופולארי ביותר עבור אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים. אולי זה בגלל הגישה הנוחה לכביש החוף, מה שמאפשר לאורחים המגיעים מאזורי הארץ השונים ניידות קלה ונוחה, ואולי זו הצמיחה הכללית של האזור כולו, שהפך בשנים האחרונות למוקד בילוי מבוקש בקרב צעירים רבים וקהל מגוון מכלל האוכלוסייה.

הרצליה – המקום המושלם לבילוי

אמנם אזור השרון כולו נמצא בפריחה ושגשוג, אבל הכל מתחיל בעיר הרצליה – התל אביב של אזור השרון. בהרצליה תוכלו למצוא נופים שונים ועוצרי נשימה. הנוף לים, כשברקע יאכטות עוגנות בנמל, הוא מתכון מנצח ליצירת אווירה באירוע. אבל בהרצליה תוכלו למצוא הרבה יותר מרק נוף לים, תוכלו למצוא גם מרכזי מסחר אורבאניים שוקקי חיים.

הרצליה נחשבת לעיר שקטה ויש בה המון שכונות מגורים שלוות ורגועות, עם אווירה כפרית שמזכירה את המושב הרחוק מהעיר. ועדיין היא שוקקת ומלאת חיים, עם המון מוקדי פעילות ובילוי שונים ומגוונים. אז למה דווקא הרצליה הפכה למוקד הפופולארי ביותר עבור אולמות אירועים? כנראה בגלל הגישה הנוחה מכביש החוף, המיקום הקרוב לתל אביב, אבל עם הניחוחות הירוקים והשלווים של הפריפריה הכפרית, האפשרות למצוא חנייה בשפע, וכמובן גם בגלל התבלין הקסום שהופך את הכל למושלם – הריח של הים.

אולמות אירועים בהרצליה

בהרצליה תוכלו למצוא מגוון רחב של אולמות אירועים בגדלים וסגנונות שונים. תוכלו למצוא אולם אירועים בעיצוב אורבאני שיהווה את המקום המושלם למי שמחפש בת מצווה במועדון או פיתרון זול עבור אירוע ברית מילה או בריתה. תוכלו גם למצוא אולמות אירועים בהרצליה שממוקמים מול הנוף הקסום של הים, או באזורים אחרים ומיוחדים כמו גג של בניין וכדומה.

כדי להבין מה סוד הקסם של הרצליה בעבור אולמות אירועים, יצאנו לבדוק עם בעל אולם האירועים קיטרו בגן, ולקבל ממנו המלצות לבחירה מוצלחת של אולם אירועים בהרצליה. לפרטים נוספים בקרו באתר שלו – קיטרו בגן.

טיפים למציאת אולם אירועים בהרצליה

מההמלצות שקיבלנו, ריכזנו עבורכם את הדגשים החשובים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים אולמות אירועים בהרצליה או באזור השרון כולו:

  • הגיעו לאזור של אולם האירועים ביום שאמור לשקף את מועד האירוע שלכם, ובחנו את קהל המבלים שפוקד את האזור. בדקו האם האנשים שמסתובבים ברחובות הסמוכים לאולם, הם קהל נעים או שמא קהל מסוכן שעלול לגרום לאורחים באירוע שלכם לאי נוחות. האזור שבו ממוקם אולם האירועים, חשוב לא פחות מהאולם עצמו.
  • שימו לב לזמן שבו אמור להתקיים האירוע שלכם, ונסו להעריך מה יהיה מזג האוויר באותה תקופה. ישנם אזורים בקרבת הים, שבהם מזג האוויר הופך קר מאוד כבר בשעות הערב המוקדמות. אירוע פרטי יכול להפוך לחוויה מבאסת במיוחד כאשר קר לך. כבר נתקלנו במקרים שבהם אפילו הכלה לא לקחה בחשבון את מזג האוויר ביום חתונתה, ובגלל שמלת כלה חשופה היא רעדה מקור במשך כל האירוע והתקשתה מאוד לבלות וליהנות כמו שצריך.
  • גודל האולם הוא בהחלט מרכיב חשוב שיכול לשנות את פני התמונה מאירוע מוצלח או אירוע פחות מוצלח. מאחר ורוב האנשים לא מיומנים בבחינת התאמת גודל האולם והערכת תאימות הגודל לכמות המוזמנים שעתידים להגיע לאירוע שלהם, הדבר הנכון ביותר לעשות זה להגיע לאותו אולם אירועים בהרצליה, בזמן שמתקיים בו אירוע עם אותה כמות מוזמנים, וכך לראות ולהרגיש את התאמת המקום לכמות האנשים שאתם מתכוונים להזמין לאירוע שלכם. נסו להגיע למצב שבו יש מספיק מקום כדי לנוע בחופשיות ולהרגיש מרווח, אבל באותה עת שהמקום גם נראה מלא ותוסס – אולם שנראה ריק הוא מתכון לכישלון של אירוע.
  • אל תתנו לעיצוב לקחת מכם את חשיבות הטעם. ישנם המון אולמות אירועים בהרצליה שהשקיעו כסף ומאמץ רב בעיצוב המקום, אבל בפן הקולינארי של איכות המזון שמוגש לאורחים באירוע – הם לא ממש מבינים. אירוע שבו מוגשות פלטות של בשרים ומטוגנים הוא לא אירוע שמשאיר טעם טוב בפה. וודאו שהמנות שמוגשות לאורחים באירוע הן גם יפות וגם טעימות!

    אחד הבלופים הגדולים ביותר של אולמות אירועים בהרצליה זה "הזמנה ליום טעימות", בו מוגשות לכם מנות מוקפדות, טעימות ויפות, שברוב המקרים השף שהוזמן להכין אותן איננו השף שיכין את האוכל באירוע שלכם. וגם אם זה אותו השף, איכות של מזון נקבעת גם על פי היכולת לייצר מנות איכותיות וברמה גבוהה גם בזמני לחץ, כשצריך להגיש מנה עיקרית לאולם מלא שמכיל 400 איש. אל תיפלו למלכודת הטעימות, וברגע שאתם נמצאים באולם בזמן אירוע של מישהו אחר – קחו מאחד המלצרים מנה שסודרה להגשה בשולחנות, וזה יהיה המדד האמיתי שלכם לאיכות האוכל שמוגש באירוע בזמן אמת.

  • תפריט עשיר – וודאו שמבחר המנות, שמהם אתם יכולים להרכיב את תפריט האירוע שלכם, הוא מבחר גדול מספיק כדי לקלוע לטעם של כולם. זכרו שיש אנשים טבעונים או צמחוניים, ויש דתיים שאוכלים רק מנות מסוג כשרות מסוים, עליכם לתת מענה ראוי לכל אחד ואחת מהאורחים שהזמנתם, ולכן כדאי לוודא כבר בשלב החיפוש אחר אולמות אירועים בהרצליה, שהמקום שאותו אתם בוחנים אכן ערוך להגשת תפריט אירוע מגוון ועשיר. האוכל באירוע מהווה כ- 50% מהחוויה של האורחים, אסור להקל בזה ראש.
  • כמות הצוות – אחד המקומות שבהם אולמות אירועים בהרצליה מנסים לחסוך עלויות וכך למקסם רווחים, זה כמות הצוות של העובדים באירוע. לא מדובר רק על כמות מלצרים וברמנים שעובדים במהלך כל האירוע (שימו לב שיש מצבים של תגבור מלצרים שמגיעים רק לשעה וחצי בזמן הפיק של האירוע), מדובר גם בעובדי הניקיון שצריכים לתחזק שירותים נקיים וריחניים מרגע פתיחת הדלתות ועד שאחרון המוזמנים עוזב את האולם. וכמובן – גם כמות הצוות במטבח חשובה להצלחת התפעול המקצועי של הסרוויס באירוע.

    אתם מכירים את זה שמלצר באולם אירועים אומר לכם על משהו שנגמר? זהו מצב שלא אמור לקרות באף אולם אירועים. אולמות אירועים מחזיקים מקררים גדולים ומלאים בציוד, יש להם אירועים כמעט בכל יום, ולכן הם אמורים להיות ערוכים להכין כל דבר שתרצו והמלאי שלהם מספיק גדול לביצוע המשימה. הבעיה מתחילה כאשר יש מחסור בצוות, אז המטבח נותן למלצרים את התשובה – המנה הזו נגמרה, או אין לנו מיונז. אם אתם רוצים שהאורחים באירוע שלכם יקבלו שירות מהיר ומקצועי, עליכם לוודא שכמות הצוות שמוקצה לתפעול האירוע מספיק כדי לספק שירות ברמה גבוהה ובסטנדרטים בלתי מתפשרים.

  • בניית ליין אפ של אירוע זהו דבר חשוב מאוד בכל סוגי האירועים. רוב האנשים לא ממש יודעים כיצד לבנות ליין אפ של אירוע, אבל אין מי שיודע לעשות זאת טוב יותר ממנהלי אולמות אירועים בהרצליה שעורכים מידי יום אירועים דומים. אם רק תבקשו מאיש המכירות, לפני שסגרתם איתו תאריך ליום האירוע, הוא ישב אתכם ויבנה לכם ליין אפ מסודר לכל שלבי האירוע. במידה והקהל שמגיע לאירוע יקבל חוויה שמורגשים בה השלבים של התחלה, אמצע וסוף, היכולת ליהנות מאירוע מוצלח ואיכותי תעלה באופן דרסטי.

    אתם תמיד יכולים להוסיף גם מצגת של תמונות להקרנה על מסכי האולם בזמן הריקודים, או כל קטע תוכן שהכנתם מראש, אבל עצם השלבים הסטנדרטיים של קבלת פנים (התחלה), כניסה לאולם וישיבה לסעודה (אמצע), וריקודים עם בר משקאות וקינוחים (סוף), יצליחו לייצר את המבנה הנכון לשלבי האירוע ולחוויית האורחים במקום. נסו לשאוב כל טיפת מידע אפשרית ממנהל האירוע, על מה הם האפשרויות שלכם לבניית ליין אפ מוצלח. אתם תתפלאו לשמוע כמה מקוריים ומרשימים יהיו הרעיונות של מנהלי אולם האירועים בשלב שלפני סגירת התאריך ותשלום המקדמה לאולם.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות