הסדר חוב עם הבנק

הסדר חוב עם הבנק הוא הסדר אליו מגיעים אנשים עם חובות אשר אינם מצליחים לעמוד בהם. ההסדר מתבצע בין הבנק לבין בעל החוב כאשר המטרה היא לאפשר לבעל החוב לשלם אותו גם אם מדובר בהפחתת חלק מהחוב או בפריסת החוב לאורך זמן. המטרה של ביצוע הסדר חוב עם הבנק היא להימנע מהגעה לארכאות משפטיות או להעברת התיק להוצאה לפועל.

מתי מומלץ לבצע הסדר חוב עם הבנק

כל חייב טוב שיעשה עם יעמוד בכל התחייבויותיו. במקרה של אי יכולת עמידה בחוב מכל סיבה שהיא מומלץ לפנות לבד או לגורם עזר לפני אי עמידה בחוב. ככלל חשוב לזכור כי לבנק ישנו אינטרס שחובו ישולם ועל כן השארתו בתמונה תוביל פעמים רבות לתוצאה טובה יותר בפריסת החוב מאשר אי תשלום שלו. כל אדם יכול לפנות לבנק כאשר הוא רואה קושי לשלם את חובו ולבקש עזרה והלוואה בתנאים חדשים (כמו למשל מיחזור של החוב והתחלת תשלום מחדש מבחינת מספר השנים). על מנת לקבל תוצאות טובות ולהצליח להגיע להסדר חוב מול הבנק ניתן גם להיעזר באיש מקצוע שילווה אתכם.

קבלת עזרה מאיש מקצוע

כל אחד אשר נמצא בחוב מול הבנק אשר הוא אינו יכול לעמוד בו יכול לבקש עזרה מאיש מקצוע. איש המקצוע יכול להיות בתחום ראיית החשבון או המשפטים ורצוי שיהיה לו ניסיון בתחום וקשר עם הבנקים השונים. בפניה לביצוע הסדר חוב עם הבנק כדאי לזכור כמה דברים:

  • הצגת הנתונים – ביציאה להסדר חוב מול הבנק חשוב מאד להציג לו כמה שיותר נתונים שיעזרו לו לסמוך עליכם ולהאמין בכם. הסיבות לכניסה לחוב, לקושי לשלם וגם הוכחות מדוע תוכלו לשלם את הסכום עליו תסכימו בעתיד יוכלו לעזור לבנק לסמוך עליכם ולהיות נכונים לצאת להסדר.
  • אתם לא חייבים לבוא לבד – סידור חוב מול הבנק יכול לשנות את העתיד שלכם וניתן לשער שאין לכם ניסיון בתחום. אתם יכולים להיעזר בבעל מקצוע בעל ניסיון על מנת שייצג אתכם מול הבנק. הייצוג יכלול גם הכנת המסמכים הנדרשים והצגתם בפני הבנק.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות